Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:59:46 GMT

ناجا در کنار مدافعان سلامت بوده و خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۲۰۸

ناجا در کنار مدافعان سلامت بوده و خواهد ماند

سردار عبدی گفت: از دوران شیوع بیماری کرونا در استان یکی از سازمان‌هایی که در کنار مدافعان سلامت بوده نیروی انتظامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «حسین عبدی»، فرمانده انتظامی آذربایجانشرقی و هیئت همراه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تبریک هفته سلامت با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدی در سخنانی اظهار داشت: بر اساس گزارشات ناشی از تلاش و مجاهدت کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، خدمات، کاراداری و... که صادقانه و بدون اغماض شبانه روز تلاش می کنند این قشر در کشور به عنوان الگو قرار گرفته شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه امروزه در دنیا سلامت مقدم بر امنیت شده است، افزود: از دوران شیوع بیماری کرونا در استان یکی از سازمان‌هایی که در کنار مدافعان سلامت بوده نیروی انتظامی بوده است.

سردار عبدی با بیان این‌که تاکنون بیش از هزار نفر از عوامل نیروهای انتظامی به این بیماری  مبتلا شده اند، تصریح کرد: با این حال تنها ۹  نفر از همکاران نیروی انتظامی مبتلا به کووید ۱۹ نیز به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: همکاران ما در ۱۷ شهرستان که در وضعیت قرمز است و در ۵۳ مرکز دیگری مستقر شده و بصورت ارشادی و برای اعمال قانون و محدودیت ها فعالیت می کنند و برخی نیز در خصوص اماکن، کشف کالاهای قاچاق و احتکار شده در رابطه با سیستم سلامتی جامعه و مرزبانی وخیلی از مسائل دیگر فعال می باشند.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر همکاری و هماهنگی بیش از پیش با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با افزایش همکاری تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی، درمانی و همراهی مردم بتوانیم توانمندی سیستم سلامت استان آذربایجان شرقی را افزایش دهیم.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت ناجا خبرگزاری شبستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک خانواده رمال در فردیس

آفتاب‌‌نیوز :

 سیروس دهقان شیری گفت: پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، وی در ادامه افزود: بر اساس ابلاغ سازمان ملی مهاجرت در خصوص ساماندهی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری  و انتقال تبعه مذکور به همراه اعضای خانوار به اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی استان اقدام کرد.

دهقان شیری ضمن ضمن تاکید بر ادامه تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز با اشاره به اینکه مردم برای رفع مشکلات و دریافت راه حل باید از اینگونه افراد دوری کنند، از شهروندان و مالباختگان خواست با مراجعه به نیروی انتظامی شهرستان فردیس جهت پیگیری و شکایات خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس