Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:06:46 GMT

۳ مجروح در تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس در خط ویژه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۳۵۶

۳ مجروح در تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس در خط ویژه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از برخورد شدید اتوبوس شرکت واحد با سواری پراید در محدوده میدان انقلاب خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع تصادف در مسیر اتوبوس های تندرو در خیابان انقلاب اظهار داشت: ساعتی پیش وقوع یک تصادف شدید در خیابان آزادی مسیر غرب به شرق نرسیده به میدان انقلاب از طریق سامانه ۱۲۵ به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور نیروهای آتش‌نشانی مشخص شد که یک دستگاه سواری شخصی پراید با ۳ سرنشین به شدت با اتوبوس شرکت واحد برخورد کرده و به اصطلاح شاخ به شاخ‌ شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سه سرنشین سواری پراید به شدت دچار حادثه شده بودند که نیروهای آتش‌نشانی مصدومان را که در خودرو محبوس بودند، خارج و تحویل نیروهای اورژانس شدند که گفته نیروهای اورژانس در حال سه مصدوم وخیم است.

ملکی گفت: زمانی که نیروهای آتش‌نشانی بر سر صحنه حادثه رسیدند مسافری داخل اتوبوس شرکت واحد به غیر از راننده نبود و احتمالاً مسافران پس از وقوع حادثه از اتوبوس پیاده شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خیابان آزادی میدان انقلاب اخبار حوادث نیروهای آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران