Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:28:08 GMT

تسهیلات بلاعوض نوسازی مخازن سوخت CNG تاکسی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۳۷۳

تسهیلات بلاعوض نوسازی مخازن سوخت CNG تاکسی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود طهماسبی گفت: به منظور حمایت از تاکسی داران، پرداخت ۵۰ درصد از هزینه تعویض مخزن سوخت تاکسی‌های دوگانه سوز که بین ۳ تا ۶ میلیون تومان است با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز انجام می‌شود.

او افزود: سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز درچند ماه گذشته نسبت به توزیع مواد ضد عفونی، نصب پرده جداکننده راننده از مسافرین، توزیع بسته‌های ارزاق حمایتی، توزیع لاستیک، کمک مالی به رانندگان بی بضاعت را دردستور کار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی گفت: رانندگانی که مخازن سی ان جی خودروی آن‌ها توسط مراکز تست هیدرواستاتیک در سطح شهر به دلیل منقضی شدن تاریخ اعتبار مخزن، فرسودگی، باریک شدن دیواره مخزن تایید نمی‌شود ملزم به تعویض سیلندر خودروی خود خواهند شد که این امر فشار مالی زیادی را بر رانندگان زحمتکش تاکسی در بر دارد از اینرو رانندگان می‌توانند با هماهنگی با مرکز معاینه فنی سازمان و با ارائه فاکتور تعویض مخازن ۵۰ درصد از هزینه پرداخت شده را دریافت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: رانندگان تاکسی بدلیل کاهش مسافر حدود ۶۰ درصد از درآمد آن‌ها کاسته شده و با مشکلات معیشتی مواجه هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بلاعوض حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب سد‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب سد‌های استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.


حیدر داوودیان با بیان این‌که بارش‌های پاییز و زمستان پارسال و روز‌های اخیر در مازندران اثر مطلوبی بر ذخیره آب در سد‌های این استان داشت، افزود: مجموع ذخیره آب سد‌های استان در حال حاضر به ۲۳۰ میلیون متر مکعب رسیده است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در پایان نخستین هفته سال ۱۴۰۲ مجموع ذخیره آب سد‌های استان ۱۴۹ میلیون مترمکعب بود که این میزان در پایان هفته نخست امسال به ۲۳۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: ذخیره آب سد شهید رجایی ساری اکنون ۶۳ میلیون متر مکعب معادل ۳۹ درصد حجم مخزن این سد است. اما پارسال در چنین زمانی ۳۸ میلیون متر مکعب آب در مخزن این سد وجود داشت.

داوودیان از نزدیک شدن تراز آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی –البرز- به سرریز خبر داد و گفت: بارندگی‌های خوب در بالادست سد آیت‌الله صالحی مازندرانی سوادکوه شمالی سبب شده میزان ذخیره آب این سد به ۱۳۳ میلیون مترمکعب برسد که معادل ۹۴ درصد ظرفیت مخزن آن است. پارسال در همین زمان ذخیره آب سد البرز ۸۶ میلیون مترمکعب بود. با توجه به بارندگی‌هایی که برای فصل جاری پیش‌بینی شده انتظار می‌رود که شاهد سرریز این سد باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به بارندگی‌های ثبت شده در مازندران طی سال آبی جاری اظهار کرد: از یکم مهر ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین ۴۱۰ میلیمتر بارندگی در مازندران داشتیم که ۴ درصد افزایش نسبت به دوره درازمدت را نشان می‌دهد.

داوودیان اظهار کرد: همین بارش‌ها و همچنین ذوب شدن ذخایر برفی بالادست سبب شده آورد رودخانه‌های استان نیز طی این بازه زمانی به یک میلیارد و ۱۵ میلیون متر مکعب برسد. البته در این شاخص هنوز نسبت به دوره درازمدت عقب‌ماندگی داریم و کاهش ۲۰ درصدی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به ثبت این اعداد و ارقام امیدواریم با مشارکت کشاورزان امسال شرایط تأمین آب کشاورزی در استان بهتر از سه سال گذشته باشد و شاهد جهش تولیدات کشاورزی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز روند تغییر رنگ تاکسی های افغانستان
  • ۷۵ درصد بزرگترین سد این استان پر شد + فیلم | حجم ورودی آب به این سد را ببینید
  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب سد‌های مازندران
  • ۳۶درصد از حجم مخازن سد‌های لرستان پر است
  • ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستا‌های شهرستان زهک
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • شستشوی بیش از ۱۱۰ باب مخزن ذخیره آب شرب شهرستان چگنی
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • در سال ۱۴۰۲ رانندگان حامل سوخت قاچاق ۸۴ نفر کشته و مجروح برجای گذاشتند
  • ۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !