Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@11:26:18 GMT

تصمیم یحیی گل محمدی ؛ ستاره ها نیمکت نشین می شوند ؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۴۶۸

تصمیم یحیی گل محمدی ؛ ستاره ها نیمکت نشین می شوند ؟

با توجه به فشردگی بازی های لیگ قهرمانان آسیا ، این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی به چند بازیکن پرسپولیس استراحت دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس موفق شد با دستیابی به سه برد و صدرنشینی با ۹ امتیاز در پایان هفته سوم در گروه پنجم حاضر شود و اکنون شانس خوبی برای صدرنشینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال شاید فشردگی بازی‌ها باعث شود تا یحیی گل محمدی برای استراحت به چند مهره تاثیر گذار خود، دست به تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش بزند. در تمرین ریکاوری سرخ‌ها، حمید مطهری تمرینات ویژه‌ای با نفرات ذخیره تیمش داشت. مهدی شیری، امید عالیشاه، علی شجاعی و میلاد سرلک از جمله نفراتی هستند که در دیدار برابر گوا در جدال رفت از روی نیمکت کار را دنبال کردند و شاید در بازی برگشت این فرصت از سوی گل محمدی برای حضور فیکس در ترکیب برای آنها مهیا شود تا فشردگی بازی‌ها تاثیری روی روند این تیم نداشته باشد. شاگردان گل محمدی در بازی رفت برابر گوا به برتری ۲-۱ دست یافتند.
از سوی دیگر جایزه ۵۰ هزار دلاری برد در بازی‌ها نیز شاید باعث شود تا یحیی گل محمدی به دنبال این باشد با قدرت بالا به دنبال برتری دوباره مقابل این حریف و پایان دادن به ماجرای صعود تیمش باشد تا شرایط در ادامه مسابقات برای او و تیمش بهتر پیش برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی اخبار پرسپولیس امید عالیشاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 مجید جلالی، ریس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از موافقت یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس، برای هدایت تیم ملی امید خبر داد. جلالی در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: «یحیی گل‌محمدی با هدایت تیم ملی امید موافقت کرده است. ما فقط با یک نفر صحبت کردیم و آن هم آقای گل محمدی بود، موانعی برای حضور ایشان وجود دارد که در حال حل کردن آن هستیم. حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان شد. گل محمدی با کلیت موضوع هدایت تیم ملی امید مشکلی نداشت.» حرف‌های جلالی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ستاره ارومیه: معنای دقیق دود از کنده بلند می‌شود
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد