Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین فریده جعفری ضمن اشاره به تمدید خودکار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان شهریورماه 1400 ، عنوان کرد: طبق ابلاغ سازمان بیمه سلامت قسمت اعظمی از دفترچه‌های این اداره کل به جهت حذف مراجعات حضوری و کمک به قطع زنجیره کرونا تا پایان شهریورماه سال جاری به طور خودکار تمدید شد.   
وی از تحت پوشش بودن بیش از دو میلیون نفر در آذربایجان غربی از صندوق‌های بیمه سلامت خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از دو میلیون نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه پایه درمان صندوق های بیمه سلامت می باشند که جهت رفاه حال بیمه شدگان و جلوگیری از مراجعات به دفاتر پیشخوان دولت مقرر شد اعتبار دفترچه های درمانی که تاریخ اتمام اعتبار آنها بعد از اول فروردین 1400 باشد تا پایان شهریور 1400 در صندوق های کارکنان دولت ، روستاییان ، سلامت همگانی و بیماران خاص صندوق بیمه سلامت ایرانیان به صورت سیستمی تمدید شود و بیمه شدگان دیگر نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به راحتی با شماره گیری #1666* می‌توانند از نوع صندوق بیمه ای و تاریخ اعتبار دفترچه بیمه سلامت خود اطلاع پیدا کنند.
*پرداخت 10 روزه برای اجرا کنندگان طرح الکترونیکی تجویز نسخ  
وی همچنین از طرح تشویقی این اداره کل برای اجرا کنندگان طرح الکترونیکی اشاره کرد و گفت: همچنین نسخ و اسنادی که به شیوه الکترونیک تجویز و تهیه شود طی 10 روز پس از تحویل به بیمه سلامت، پرداخت می‌شوند. 
مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: این طرح به منظور ایجاد انگیزه برای تجویز و ارائه الکترونیک نسخ و خدمات توسط پزشکان و موسسات اجرا می‌شود و مطالبات آن دسته از پزشکانی که اقدام به ثبت الکترونیک نسخ کنند ظرف مدت 10روز پس از تحویل به بیمه سلامت به صورت 100 % پرداخت خواهد شد. 
وی ادامه داد: هم اکنون نیز دسترسی به سامانه نسخه الکترونیک سازمان برای تمامی پزشکان طرف قرارداد بخش خصوصی فراهم شده است و این پزشکان میتوانند نسبت به تجویز الکترونیک اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی بیمه سلامت تجویز الکترونیک کرونا بیمه سلامت تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟