Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:44:10 GMT

بازیکن النصر: چاره ای جز پیروزی بر فولاد نداریم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۶۴۴

بازیکن النصر: چاره ای جز پیروزی بر فولاد نداریم

عبدالرحمن الدوساری گفت که به دلیل اختلاف کم امتیازات، آنها چاره ای جز پیروزی مقابل فولاد ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد و النصر فردا شب و از ساعت 22:30 در استادیوم مارسول پارک شهر ریاض به مصاف هم می روند. با توجه به جایگاه و امتیازات تیم ها، دیدار فردا از اهمیت بالایی برخوردار است و بازیکن النصر نیز با تأیید این موضوع اعلام کرد که آنها به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرحمن الدوساری بازیکن النصر در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: تیم خوب آماده شده است و ما فقط با شعار پیروزی وارد میدان خواهیم شد. این از آن مسابقات است که مساوی به درد کسی نمی خورد و با توجه به اختلاف کم امتیازی میان تیم ها، چاره ای جز پیروزی در برابر فولاد نداریم.

 


وی ادامه داد: فضای محل اردوی تیم زیباست، اما بعد از ظهور برخی از موارد ویروس کرونا، ، ما کاملا خود را در اتاق هایمان حبس کرده ایم و نمی خواهیم بازیکنان بیشتری را در این مسابقات از دست بدهیم  و اکنون برای امنیت همه، اقدامات احتیاطی و پروتکل های بهداشتی را به طور کامل اجرا می کنیم.


او در پایان گفت: در مورد مسابقاتی که به صورت فشرده و رالی وار برگزار می شود، درست است که آنها طاقت فرسا هستند، اما ما به عنوان بازیکن شرایط را می دانیم و می توانیم خودمان را به خوبی بازیابی کنیم و برای ما مشکلی نخواهد بود. ما می دانیم که چگونه از پس آن بربیاییم.

عربستان النصر عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد تاکید کرد که در حالی که ایالات متحده از ایده راه حل دو دولتی برای مناقشه اسرائیل و فلسطین حمایت می‌کند، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تشکیل کشور فلسطین ممکن است این نتیجه را تضمین نکند.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول، کره جنوبی پس از دیدار با چو تائه یول، وزیر امور خارجه کره جنوبی، موضع جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را در این مورد تکرار کرد و بر حمایت از سناریویی که در آن فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها کشور‌های امن خود را دارند، تاکید کرد.

او در پایان گفت: «ما در حال کار روی این موضوع هستیم تا در اسرع وقت به آن برسیم.

 اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه نتوانستند در مورد درخواست و تلاش فلسطینی‌ها برای عضویت کامل در سازمان ملل به توافق برسند.

راه حل دو دولتی، یکی از راه حل‌های ارائه شده برای رفع اختلافات بین اسرائیل و فلسطینیان است. طبق این چاره، بجای خصومت با اسرائیل برای «راندن آنان به بیرون از منطقه» از سوی اعراب، یا بجای «نابودی و پایمال گردانیدن حقوق فلسطینیان» از سوی اسرائیل، چاره، برقراری دو کشور جداگانه اسرائیل و فلسطین به‌طور همزمان و به رسمیت شناخته شدن هر دو از طرف تمامی طرفین درگیر و یکدیگر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست