Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دربسته اخبار انتظامی امروز ۲اردیبهشت می‌خوانیم:

عبور ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از محور‌های فرعی ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه تانکر سوخت حامل ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق هنگام عبور از محدوده یکی از روستا‌های شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در سال جدید نیز مبارزه با معضل کالا و سوخت قاچاق یکی از ماموریت‌های مهم و مورد توجه پلیس است که طرح‌ها و تدابیر این حوزه به صورت مستمر به رده‌های انتظامی ابلاغ می‌شود.

او افزود: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب هنگام انجام ماموریتی در یکی از نقاط روستایی این شهرستان متوجه تردد یک دستگاه تانکر حمل سوخت از محور‌های فرعی شده و این کامیون را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران در بررسی مدارک این تانکر متوجه شدند راننده آن قصد داشته ۲۹ هزار لیتر گازوئیل را به منظور قاچاق از طریق این محور روستایی به شرق کشور منتقل کند که با هوشیاری ماموران در انتقال غیرمجاز این ثروت‌های ملی ناکام ماند.

با عکس العمل به موقع پلیس سارقان مسلح  ناکام شدند

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با عکس العمل و حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۱ شهید قرنی این شهرستان سارقان مسلح در سرقت خودرو پژو پارس یک شهروند ناکام ماندند.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: شب گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر اقدام ۲ نفر برای سرقت خودروی پژو پارس یک شهروند در یکی از خیابان‌های سطح شهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ با حضور ضربتی در محل حادثه، وارد عمل شدند.

اوافزود: با عکس العمل به موقع ماموران یک نفر از سارقان با تعقیب و مراقبت ضربتی پلیس دستگیر و با اجرای طرح مهار همدستش نیز در نقطه‌ای دیگر از شهر دستگیر و از این متهم یک قبضه کلت کمری کشف شد.

سرهنگ رضا محمدرضایی با اشاره به اینکه این ۲ سارق انگیزه خود را سرقت خودرو به منظور فروش آن در یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور اعلام کردند بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دپوی ۱۵۷ کیلو تریاک در یک منزل

سرهنگ علی امیری ، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: با کار اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی و عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ۱۵۷ کیلو تریاک دپو شده در یک منزل در شهر کرمان کشف و یک متهم دستگیر شد.

دستگیری سارق سیم برق شبکه هوایی در حین سرقت

سرهنگ پور امینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق سیم برق شبکه هوایی در حین سرقت و کشف ۱۳ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۲۰ این فرماندهی خبر داد.

کشف ۲۵تن سیمان احتکاری دربافت

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از کشف ۲۵ تن سیمان احتکاری از یک واحد انبار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود بیدشکی گفت: ماموران پلس آگاهی شهرستان با بهره گیری از گزارشات مردمی و همکاری اداره صمت از احتکار سیمان به دست یکی از شهروندان مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی انبار محل احتکار سیمان شده و با هماهنگی قضایی در بازرسی از این انبار ۵۰۰ کیسه سیمان احتکاری به وزن ۲۵ تن را کشف کردند.

سرهنگ بیدشکی با اشاره به معرفی متهم مرتبط با این انبار به مرجع قضایی گفت: احتکار و قاچاق کالا یکی از دلایل کمبود مواد و مصالح مورد نیاز مردم است که پلیس با جدیت با قانون‌شکنان و عاملان اخلال در مبادی اقتصادی شهروندان برخورد می‌کند.

کشف انبار احتکار مواد غذایی در کرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف انبار احتکار مواد غذایی و دستگیری یک فرد متخلف در عملیات ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی مواد خوراکی در یک انبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ دستور مقام قضایی و با همکاری کارشناسان اداره صمت استان از این انبار بازدید کردند که در این رابطه ۲۸ هزار و ۲۹۰ قلم انواع مواد خوراکی کشف شد.

میرحبیبی با بیان اینکه با توجه به مخفی کردن این اقلام و اعلام نکردن موجودی انبار به اداره صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن این اجناس برای پلیس محرز شد، اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این اقلام را ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: در این رابطه محموله توقیف و مالک اصلی آن نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت نیروی انتظامی فرمانده انتظامی سیمان احتکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده

ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج هنگام گشت زنی در جاده فهرج ـ نرماشیر، متوجه پسر بچه‌ای حدودا ۸ ساله می‌شوند که در حاشیه جاده سرگردان بود و خودرو‌های عبوری به او توجهی نداشتند از این رو کنار این کودک متوقف و علت حضور وی در این نقطه را جویا شدند.

در ادامه مشخص شد این پسر بچه به دلایل نامعلومی از سوی سرنشینان یک خودرو از یکی از شهرستان‌های همجوار ربوده شده و پس از عبور از مسیر‌های بیابانی و خاکی به محدوده شهرستان نرماشیر رسیده و در لحظه رسیدن به یک سرعتگیر موفق به خروج از خودرو و فرار شده و به این شکل در محدوده جاده سرگردان مانده است.

به همین منظور ماموران پلیس راه با گرفتن مشخصات هویتی این پسربچه و پرس و جو از افراد بومی و ساعت‌ها تلاش، شماره یکی از اقوام و در نهایت مادر وی را پیدا کرده و این کودک را به آغوش خانواده اش در شهرستان بم بازگرداندند که با گزارش این موضوع به عوامل انتظامی، پیجویی‌های پلیسی برای واکاوی دلیل این آدم ربایی و شناسایی هویت آدم ربایان در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • عامل تهدید به قتل شهروندان در سعادت آباد تهران دستگیر شد