Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: با افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی در استان طی سال گذشته، میزان مصرف گاز  به بیش از ۲۱ میلیارد متر مکعب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید مصطفی علوی مدیر عامل این شرکت، با بیان اینکه یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک و بیش از دو میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۵۴ هزار و ۶۳۰ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی به تعداد مشترکین شرکت اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: سالی که گذشت حدود ۵میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بخش خانگی، ۱۵میلیارد متر مکعب در بخش صنعت و نیروگاه ها و حدود یک میلیارد نیز در بخش های عمومی نظیر؛ نهاد های فرهنگی، آموزشی، اماکن مقدسه و…. به مصرف رسید.

 

مهندس علوی، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱۱ شهر و یک هزار و ۶۰ روستا در سطح استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ابراز داشت: در سال گذشته بیش از ۴۶۸ کیلومتر شبکه گذاری و ۱۲ هزار انشعاب در سطح استان اجرا شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹ هزار و ۶۷۰ واحد صنعتی در سطح استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند، ادامه داد: یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی طی سال گذشته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 

وی، اضافه کرد: برای جلوگیری از قطع گاز به دلیل افزایش مصرف و برودت هوا به دنبال کاهش دو درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی زمستان ۱۳۹۹، طبق برنامه ریزی و کارشناسی لازم با اعمال محدودیت های مختصر در مصرف گاز برخی صنایع، توانستیم توزیع گاز را به صورت مستمر مدیریت کنیم.

 

علوی، در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» ابراز داشت: ما این شعار را در دستور کار خود قرار داده و به عنوان راهبردی اساسی به همه بخش‌های ابلاغ کرده ایم.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان حمایت از پیمانکاران و تامین کنندگان کالا و خدمات و نیز رفع موانع و مشکلات واگذاری اشتراک پذیری و توسعه شبکه‌ها را امری ضروری برای تحقق شعار سال دانست و ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این زمینه در اولویت است

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان مصرف بهینه کرونا گاز استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • مهار ۷.۵ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بهینه‌سازی رایگان بیش از ۴۵۰ واحد موتورخانه در استان قزوین
  • کاهش ۳.۹ درصدی مصرف گاز در استان قم
  • پیشرفت ۶۲ درصدی کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل
  • کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • مواد غذایی سالمی که می‌توانید جایگزین قند و شکر کنید
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان