Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،تعدادی از هنرمندان و اهالی سینما فوت اشکان منصوری بازیگر و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان را تسلیت گفتند.

روابط عمومی معاونت سیما، سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی در پیامی این اتفاق ناگوار را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت بنیاد سینمایی فارابی

هو الحی الذی لایموت

اشکان منصوری خبرنگار خوشنام و فعال سینمایی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی سازمان سینمایی در گذشت ناگهانی این خبرنگار و بازیگر پرتلاش را به خانواده آن مرحوم و همکارانش در باشگاه خبرنگاران جوان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات مسئلت دارد.

پیام تسلیت پرویز پرستویی

پیام تسلیت امیر مهدی ژوله

پیام تسلیت مصطفی کیایی

پیام تسلیت سعید روستایی

پیام تسلیت نرگس آبیار

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت بازیگر باشگاه خبرنگاران پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما

به گزارش جام جم و به نقل از ایسنا، کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیات مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.
در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیش کسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
جشن مدیران تولید از مهم ترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.
در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه کنندگی فیلم هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیرتواید فیلم های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می خورد.

دیگر خبرها

  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • کمک ۳۱۶ هزار دلاری اهالی سینما برای غزه
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • حدود هفت هزار قزوینی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • عشق فضای مجازی به جدایی زوج جوان منجر شد