Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@21:54:20 GMT

خبر ۲۰ پنج شنبه ۲ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۸۲۵

فوت ۴۵۳ هموطن دیگر بر اثر کرونا؛ و تعیین جایزه برای معرفی استخراج کنندگان غیر مجاز رمز‌ارز از عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  متاسفانه با وجود تلاش زیاد کادر درمان، کرونا جان ۴۵۳ بیمار دیگه رو گرفت. ۶۵ فوتی بیش‌تر از دیروز. این بالاترین میزان فوتی‌های روزانه کرونا از ششم آذره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا دیگه کرونا هر سه دقیقه جان یک نفر رو میگیره.
۲۴ هزار و ۹۲ مبتلای جدید هم شناسایی شدن. حال ۵ هزار و ۳۸ نفر از مبتلایان کرونا کاملاً وخیمه. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: خبر مشروح ، خبر 20 ، اخبار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر مشروح خبر 20 اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال حافظ امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر

دمی همدم و همراه شدن با حضرت حافظ پیشینه‌ای چند قرنی در میان ایرانیان و فرهنگ ایرانی دارد. بدون شک همه ایرانیان از خردسالی با حافظ و فال این شاعر و عارف نامی آشنایی دارند. 

به گزارش «زی‌سان»، حافظ‌خوانی در مراسم‌های مختلف همانند لحظه سال تحویل و شب یلدا، بخشی از فرهنگ و سنت دیرینه جامعه ایرانی است. در کنار خواندن غزلیات، گرفتن فال حافظ نیز یک رسم همیشگی برای ایرانیان است. 

این باور قدیمی در میان ایرانیان وجود دارد که حضرت حافظ داننده عالم نهان و غیب است و در لحظات مختلف با رجوع فال حافظ می‌توان تصمیم درست را گرفت. فال شنبه اول اردیبهشت به تفال حافظ بدین گونه است:‌

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد

من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

شراب ارغوانی را گلاب اندر قدح ریزیم

نسیم عطرگردان را شِکَر در مجمر اندازیم

چو در دست است رودی خوش بزن مطرب سرودی خوش

که دست افشان غزل خوانیم و پاکوبان سر اندازیم

صبا خاک وجود ما بدان عالی جناب انداز

بود کان شاه خوبان را نظر بر منظر اندازیم

یکی از عقل می‌لافد یکی طامات می‌بافد

بیا کاین داوری‌ها را به پیش داور اندازیم

بهشت عدن اگر خواهی بیا با ما به میخانه

که از پای خمت روزی به حوض کوثر اندازیم

سخندانیّ و خوشخوانی نمی‌ورزند در شیراز

بیا حافظ که تا خود را به ملکی دیگر اندازیم

تعبیر و تفسیر غزل

وقت آن است که تحولی شگرف در زندگی خویش به‌وجود آوری و جهان را آن‌گونه که علاقه‌مندی بسازی. خورشید خوشبختی روی خودش را به تو نشان داده است. غم و اندوه دنیا را مخور و زندگی را بر خود سخت مگیر. آنچه پیش می‌آید خیر و صلاح تو در آن است. راه‌های مختلف را امتحان کن تا شادی و سرور تو دوام داشته باشد. سفری که در پیش داری برای تو خیر و برکت به دنبال دارد. دیگران را قضاوت مکن و آنها را به خداوند واگذار نما که بهترین حاکم است.     

 

tags # فال حافظ ، فال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تقویم و اوقات شرعی شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق قم
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 1 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • تقویم نجومی امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال شمع روزانه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت
  • فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳