Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@11:25:26 GMT

آلومینیوم اراک - پیکان / گزارش زنده

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۸۶۷

آلومینیوم اراک و پیکان به مصاف هم رفتند

آلومینیوم اراک و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

بازی: آلومینوم اراک - پیکان

تاریخ: پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400

زمان: ساعت 21

مکان: اراک - ورزشگاه اختصاصی آلومینیوم

داوران: سیدرضا مهدوی _ امیررضا آشور ماهانی _ احد سلطانی _ مجید محمدی

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، میلاد شیخی‌سلیمانی، سامان فلاح، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، عزیز معبودی، محمد خدابنده‌لو، حسین پورامینی، مجید عیدی، امیر روستایی و ابراهیم صالحی

ترکیب آلومینوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، محمد ایران‌پوریان، میثم مجیدی، مصطفی احمدی، علیرضا چراغعلی، پوریا آریاکیا، معین عباسیان، مرتضی آقاخان و حامد پاکدل شهباززاده

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

ساعت 21 / بازی با سوت داور آغاز شد

ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب پیکان: 

علیرضا رضایی، میلاد شیخی‌سلیمانی، سامان فلاح، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، عزیز معبودی، محمد خدابنده‌لو، حسین پورامینی، مجید عیدی، امیر روستایی و ابراهیم صالحی

ترکیب آلومینوم: 

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، محمد ایران‌پوریان، میثم مجیدی، مصطفی احمدی، علیرضا چراغعلی، پوریا آریاکیا، معین عباسیان، مرتضی آقاخان و حامد پاکدل شهباززاده

سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، کریم اسلامی، رضا دهقانی، علی آل‌کثیر

سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ با آخرین نفس هایم، چند خطی در ستایش فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی در ستایش هواداران و بازیکنانی که فوتبال را نجات دادند؛ فوتبال مال ماست نه چند مدیر طماع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم

مجتبی حسینی در خصوص بازی مقابل ذوب آهن نکاتی گفت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از اینکه شاگردان فرصت‌های مسلم گلزنی را از دست می‌دهند گلایه کرد و گفت، آنها باید بی‌رحم‌تر باشند.

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت:

بازی خوبی بود. بچه‌های ما واقعاً در نیمه اول خیلی خوب و چشم‌نواز بازی کردند. ما حفظ توپ خوبی داشتیم و توانستیم از عقب بازی کنیم. در نیمه اول تقریباً هیچ موقعیتی به رقیب‌مان ندادیم و توانستیم خلق موقعیت‌هایی داشته باشیم. در نیمه دوم اما حریف با تعویض‌هایی که انجام داد و نفراتی که روی نیمکت داشت، سعی کرد فشار بیاورد. موقعیتی به آن شکل هم گیرشان نیامد و شلوغ‌بازی‌ها در ضربات ایستگاهی بود، اما چیزی که ما را خیلی اذیت می‌کند، این است که نمی‌توانیم از موقعیت‌های 60 یا 70 درصدی خود استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود:

برای مثال یک موقعیت 60 یا 70 درصدی ما که در محوطه جریمه حریف رقم می‌خورد بازیکنان ما نمی‌توانند از این موقعیت استفاده و کار را تمام کنند، اما رقبای ما می‌توانند. امروز همانطور که مشاهده کردید در وقت اضافه آنها روی یک توپ پشت دفاع، بازیکن‌شان اضافه شد و توانست با یک شوت استثنایی گل بزند و تیمش را برنده کند. امیدوارم بچه‌های ما متوجه شده باشند که در فوتبال باید کمی بی‌رحم‌تر باشید. تنها حفظ توپ و فوتبال خوب کافی نیست. در نقطه انتهایی زمین باید کار را تمام کنید که نتیجه تلاش و زحمات را ببینید. به هر حال من از بچه‌های تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد مشکل گلزنی تیمش تصریح کرد:

متأسفانه ما مشکل استفاده از توپ نهایی در موقعیت‌های داخل محوطه جریمه را داریم. به هر حال از زحمات و تلاش بچه‌های تیمم خیلی راضی هستم، اما مشکلی که دارند همانی است که خدمت‌تان عرض کردم. ان‌شاءالله بتوانیم این فصل را با یک رتبه و رده خوب تمام کنیم. در ادامه باید یک فکر عاجلی نسبت به مسئله‌ای که اشاره کردم، داشته باشیم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که در تقابل با تیم‌های محمد ربیعی نتوانسته است بردی کسب کند و دلیل این موضوع چیست، گفت:

دلیل این موضوع آن است که مقابل تیم ما برنده شده است!

وی در مورد جدایی جلال امیدیان از آلومینیوم اراک که در پیکان هم دستیارش بود، گفت:

می‌توانید بروید و از خود آقای امیدیان سؤال بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به خبرنگاری که معتقد به استفاده متعدد داوری از کارت  زرد بود، تصریح کرد:

قضاوت داور به نظرم خوب بود. بازی حساسیت آنچنانی نداشت و تیم‌ها میان جدولی بودند. دو تیم مشکلی برای سقوط نداشته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم ندارند. هر دو تیم آمده بودند که فوتبال بازی کنند. من هم چیز بدی از داور ندیدم. با اتفاقاتی که این فصل برای تیم ما افتاده است، این داوری بهترین قضاوت بود. با اتفاقاتی که امسال سر ما آمد، این داور بهترین داوری را انجام داد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک