Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@22:08:35 GMT

تغییری در زمان برگزاری انتخابات فلسطین رخ نخواهد داد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۹۷۱

تغییری در زمان برگزاری انتخابات فلسطین رخ نخواهد داد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نبیل ابوردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: انتخابات فلسطین باید در موعد مقرر برگزار شود. زمان انتخابات تغییر نخواهد کرد زیرا این خواسته ملت فلسطین است.

وی با بیان این مطلب افزود: قدس خط قرمز ما است و ملت فلسطین هرگز از آن کوتاه نخواهد آمد. فلسطینیان هرگز به کشوری با مرزهای موقت راضی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نبیل ابوردینه درباره وضعیت قدس نیز با اشاره به مخالفت ملت فلسطین با هر گونه طرح و پیشنهاد مخالف با قطعنامه های بین المللی و تصمیمات شورای ملی گفت: بدون مراجعه به سران و گروههای فلسطینی، هیچ تصمیمی درباره قدس اتخاذ نخواهد شد.

قرار است انتخابات فلسطین در ۳ مرحله اصلی برگزار شود؛ مرحله اول انتخابات مجلس قانونگذاری است که در تاریخ ۲۲ مِی (۳۱ اردیبهشت ماه) برگزار می‌گردد. مرحله دوم انتخابات ملی فلسطین به تعیین ریاست تشکیلات خودگردان مربوط است و در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیرماه) برگزار می‌شود. اما سومین مرحله از انتخابات ملی فلسطین مربوط به انتخابات شورای ملی است که طبق اعلام قبلی در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریورماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: شاعران باید قرائت جدیدی در مورد اشعار و زمان حال داشته باشند و بتوانند مسائل روز را نیز به اشعار خود منتقل کنند.

دشتی بیان داشت: همانند شاهنامه که در آن از رستم نام برده شده است، در زمان حال رستم‌های زیادی در کشور وجود دارند که برای میهن اسلامی ایران جان فشانی کرده اند.

وی اظهار داشت: در  اردیبهشت  ماه  و در سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم، گردهمایی شاعران معلم در یزد برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی