Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:20:42 GMT

کلینزمن و جانشینی مورینیو: هرچیزی ممکن است!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۱۴۶

کلینزمن و جانشینی مورینیو: هرچیزی ممکن است!

یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی، که به عنوان بازیکن دو فصل را در تاتنهام بازی کرده بوده، مدتی است که بدون تیم است و او را یکی از گزینه های اصلی جانشینی مورینیو در تاتنهام می دانند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته و پس از اعلام پیوستن به سوپرلیگ، تاتنهام ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی خود، را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که اکنون توسط مربی آکادمی باشگاه هدایت می شود اکنون به دنبال جانشینی برای آقای خاص یم گردد.

یورگن کلینزمن پس از اینکه نامش به لیست سرمربیان مورد نظر باشگاه شمال لندنی اضافه شد، با اشاره به پیوندهای قدرتمندی که از زمان بازی در این باشگاه با تاتنهام دارد، گفت که "همه چیز ممکن است"!

 

 

نام های بسیاری در ارتباط با نیمکت تاتنهام و در دست گرفتن سکان هدایت این تیم مطرح شده اند، از جمله یولیان ناگلزمان، مائوریتزیو ساری و یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ و USMNT، یکی از کسانی است که در بین این گزینه ها حضور دارد.

کلینزمن که دو فصل را به عنوان بازیکن با تاتنهام گذرانده است، از فوریه سال 2020 و پس از جدایی از هرتا برلین بدون تیم بوده است. سرمربی آلمانی در این باره به ESPN گفت: "می توانم به شما بگویم که هر چیزی در زندگی ممکن است.

من هرگز فکر نمی کردم که تیم ملی آلمان را در جام جهانی هدایت کنم. هرگز فکر نمی کردم که برای شش سال سرمربی آمریکا باشم یا سرمربی بایرن مونیخ. پس در چند ماه آینده خواهیم دید که چه کسی سرمربی تاتنهام خواهد شد."

تاتنهام تنها شش روز مانده به فینال کارابائو کاپ که می تواند نخستین جام آنها پس از 13 سال باشد، مورینیو را اخراج کرد.

 

 

کلینزمن درباره این تصمیم تاتنهام گفت: "مشخص است که این تصمیم بسیار بسیار بزرگی است. زمانبندی آن هم، تنها چند روز پیش از بازی فینال، نشان می دهد که آنها می خواستند این پیام را بفرستند که تیم در مسیر درستی پیش نمی رود.

دنیل لوی آن طناب را برید و در چند ماه آینده تصمیم می گیرد که باید چه کند. این قطعا تصمیمی بود درباره ژوزه مورینیو و استایل بازی او و آنچه هواداران تاتنهام می خواهند ببنند.

از جایگاهی که آنها در لیگ برتر دارند می توان برخی چیزها را توجیه کرد چرا که آنها اکنون دو امیتاز از تاپ فور و جایگاه چمپیونزلیگی فاصله دارند.

اما تاتنهام می خواست که برای قهرمانی تلاش کند و آنها در ابتدای فصل این کار را هم کردند. آنها مدتی در صدر جدول بودند و بعد ماه به ماه سقوط کردند و لوی بالاخره کار خودش را کرد.

آنها واقعا نیاز دارند که به چمپیونزلیگ برسند. اگر فینال را ببرند عالی خواهد بود. خیلی خوب است که بالاخره یک جام ببرند، اما برای آنها رسیدن به چمپیونزلیگ حیاتی است."

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) یورگن کلینزمن (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی یورگن کلینزمن سرمربی یورگن کلینزمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، جان موسینو، مربی جوان و 37ساله ‏انگلیسی، طلسم 22ساله پورتزموث و ناکامی این تیم در صعود به ‏دسته‌های بالاتر را پایان داده و با این تیم به چمپیونشیپ (دسته ‏دوم فوتبال انگلیس) صعود کرد. ‏

پورتزموث در شروع قرن بیست و یکم یکی از تیم‌های همیشه حاضر ‏در لیگ برتر بود و ستاره‌های نامداری را به دنیای فوتبال معرفی کرد. ‏ستاره‌هایی مثل کراوچ، دفو، کانو، کمپل و جیمز. آنها حتی در سال ‌‏2008 قهرمان جام حذفی انگلیس شده و در لیگ اروپا حاضر بودند. ‏

اما از سال 2010 و به دلیل مشکلات اقتصادی پورتزموث به ‏چمپیونشیپ سقوط کرد و سپس با دو سقوط پیاپی خودش را در ‏دسته چهارم فوتبال انگلیس دید. ‏

امسال جان موسینو دست به کار بزرگی زد و با این تیم به ‏چمپیونشیپ رسید. هواداران حالا منتظر بازگشت به لیگ برتر با ‏موسینو هستند. هافبک سابق انگلیسی که در 37سالگی اولین تجربه ‏مربی‌گری‌اش را در پورتزموث سپری می‌کند.

دیروز بازیکنان پورتزموث استقبال ویژه‌ای از جان موسینو کردند که ‏خبرساز شده است. آنها از شباهت آوایی نام موسینو با مورینیو ‏استفاده کرده و مدعی شدند لقب آقای خاص را برازنده سرمربی ‏خودشان می‌دانند و نه مربی بزرگ پرتغالی. ‏

جان موسینو در رختکن قصد داشت برای بازیکنانش سخنرانی کند که ‏حرف‌های او با سرود هماهنگ بازیکنان قطع شد: "کی مورینیو لازم ‏داره؟ ما موسینو داریم". ‏

شباهت آوایی نام موسینو با مورینیو قبلا هم خبرساز شده بود. زمانی ‏که پورتزموث اعلام کرد جان موسینو را به خدمت گرفته خیلی از ‏هواداران گمان کردند مربی بزرگ پرتغالی، ژوزه مورینیو، به ‏باشگاه‌شان آمده و از این بابت شگفت‌زده شده بودند. ‏

دیگر خبرها

  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!