Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:33:33 GMT

واکنش پوتین به پیشنهاد رئیس جمهور اوکراین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۱۵۳

واکنش پوتین به پیشنهاد رئیس جمهور اوکراین

خبرگزاری مهر: به نقل از تاس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه از تمایل خود برای پذیرش پیشنهاد رئیس جمهور اوکراین مبنی بر انجام گفتگوهای دو طرف بر سر مساله درگیری‌های مرزی میان دو کشور خبر داده و گفت آماده است در هر زمان که طرف اوکراینی مایل باشد، در مسکو پذیرای وی بوده و بر سر روابط دوجانبه از جمله تنش‌های موجود میان دو کشور مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پوتین در دیدار با همتای بلاروسی خود، «الکساندر لوکاشنکو» در مسکو گفت: اگر قرار است ما بر سر پیشرفت در روابط دوجانبه گفتگو کنیم، از این موضوع استقبال کرده و هر زمان که رئیس جمهور اوکراین مایل باشد، در مسکو پذیرای وی هستیم.

لازم به ذکر است پیشتر، کاخ کرملین از دریافت پیشنهادی از سوی رئیس جمهور اوکراین مبنی بر درخواست دیدار با ولادیمیر پوتین و گفتگو بر سر تنش‌های ایجاد شده میان دو کشور خبر داده بود. رئیس جمهور اوکراین خواستار این دیدار در منطقه دونباس اوکراین شده بود؛ حال آنکه ظاهراً پوتین این پیشنهاد را نپذیرفته و مایل به برگزاری چنین دیداری در مسکو است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پوتین رئیس جمهور اوکراین رئیس جمهور اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای همسر الکسی ناوالنی در مورد پوتین

همسر الکسی ناوالنی در اظهاراتی مدعی شد که احتمال استفاده پوتین از تسلیحات اتمی غیرممکن نیست.

به گزارش مشرق، یولیا ناوالنایا، همسر الکسی ناوالنی، منتقد سیاسی دولت ولادیمیر پوتین، در اظهاراتی نسبت به غیرقابل پیش‌بینی بودن پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده و عنوان کرد احتمال استفاده او از تسلیحات اتمی در زمان خاصی اصلا بعید نیست.

به گزارش خبرگزاری دی‌پی‌ای آلمان، همسر ناوالنی در سخنانی عنوان کرد: ما نمی‌دانیم که باید از او چه انتظاراتی داشته باشیم. احتمال اینکه او چنین اقدامی انجام دهد، وجود دارد.

وی سوال مطرح شده در باب احتمال حمله هسته‌ای پوتین را با سوال مربوط به احتمال حمله روسیه به اوکراین مقیسه کرد و گفت: با توجه به روابط قوی میان دو کشور، انتظار آنکه پوتین به اوکراین حمله کند، وجود نداشت اما او این کار را انجام داد. هیچ‌کس نمی‌داند که پوتین قرار است در آینده چه کاری انجام دهد.

ناوالنیا عنوان کرد که نمی‌داند پوتین در قبال اوکراین استراتژی خاص و قوی را مد نظر دارد یا خیر. الکسی ناوالنی، همسر او نیز به عنوان یکی از منتقدان سیاسی دولت پوتین بود که سال گذشته زمانی که دوران حبس خود را سپری می‌کرد در یکی از زندان‌های سیبری درگذشت.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • ادعای همسر الکسی ناوالنی در مورد پوتین
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • اعلام آمادگی صدر اعظم آلمان برای مذاکره با پوتین