Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و علمای استان کردستان به اقدام ترویستی بزدلانه عناصر ضدانقلاب در به شهادت رساندن ۲ تن از رزمندگان بومی سپاه مریوان واکنش نشان دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مریوان، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و علمای استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه اقدام ترویستی بزدلانه عناصر ضدانقلاب در به شهادت رساندن 2 تن از رزمندگان بومی سپاه مریوان با زبان روزه در ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرده و چنین حرکاتی را جنایتی بزرگ و دور از انسانیت و آیین دین اسلام خواندند و به این مزدوران هشدار داده که باید بدانند به درک واصل شدن تروریست‌ها پایان این ماجرا نبوده و مدافعان امنیت در نخستین فرصت مقتضی، پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار کردستان: دشمنان نظام با اقدام تروریستی قصد نا امن جلوه‌دادن کردستان را دارند 

بهمن مرادنیا استاندار کردستان شهادت دو تن از رزمندگان بومی سپاه در درگیری با ضد انقلاب در شهرستان مریوان را تسلیت گفت و اظهار داشت: خبر شهادت دو تن از نیروهای جان بر کف سپاه بیت‌المقدس کردستان به دست گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی مریوان باعث اندوه فراوان شد.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک با چنین اقدامات کور و بی‌حاصلی قصد دارند با نا امن جلوه‌دادن استان کردستان به اهداف شوم و پلید خود برسند و استان را از مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه باز دارند.

استاندار کردستان گفت: مزدوران ضدانقلاب در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ماه مبارک رمضان و در زمانی که چرخ توسعه در کردستان به حرکت در آمده، دست به انجام چنین اعمال ضد انسانی و تروریستی می‌زنند، غافل از این که خون به خاک ریخته فرزندان غیور کردستان درخت انقلاب را بیش از گذشته تنومند می‌سازد و عزم مسئولان استانی را جهت خدمتگزاری راسخ‌تر می‌کند.

مرادنیا اظهار کرد: بنده بار دیگر شهادت سربازان ولایت «عثمان جهانی و ناصر امینی» را به خانواده این عزیزان، مردم شریف کردستان و همرزمان غیور آنان در سپاه بیت‌المقدس کردستان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال خواهانم روح پاک و آسمانی آنها را با شهدای رمضان محشور سازد.

 فرمانده سپاه کردستان: عناصر خائن و وطن‌فروش ضد انقلاب منتظر پاسخ کوبنده‌ باشند 

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان شهادت 2 تن از رزمندگان شجاع و دلاور سپاه بیت‌المقدس استان کردستان؛ "حاج عثمان جهانی و  ناصر امینی" را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم این شهدای عزیز و مردم شهیدپرور شهرستان مریوان تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: بار دیگر دستان به خون آغشته استکبار جهانی از آستین گروهک‌های خودفروخته ضدانقلاب بیرون آمد و دو تن از مدافعان امنیت که  از فرزندان بومی شهرستان شهیدپرور مریوان بودند را به شهادت رساند.

وی افزود: این عناصر مزدور قصد ایجاد  ناامنی در کردستان را داشتند، غافل از اینکه  رزمندگان و مدافعان سرافراز ایران عزیز همیشه بیدار و آماده بوده و ضربه‌ای سهمگین به آنان وارد کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: به عناصر خائن و وطن فروش ضد انقلاب که قصد ایجاد ناامنی در استان کردستان دارند هشدار می‌دهیم که پاسخ کوبنده‌تری از همرزمان این شهدا دریافت خواهند کرد و منتظر انتقام سخت‌تر، باشند.

سردار حسینی بیان کرد: به محضر مردم شریف و انقلابی استان کردستان هم اعلام کرده که رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در جهت ایجاد امنیت پایدار، هیچ‌گاه از پای نخواهند نشست و با نثار جان خود، مسیر شهدای عزیز را ادامه خواهند داد.  

 فرمانده انتظامی کردستان: مدافعان امنیت تقاص خون شهدای مریوان را از تروریست‌ها می‌گیرند 

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان  ‌با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت 2 تن از نیروهای جان برکف سپاه به مردم شریف استان کردستان اظهار داشت: بار دیگر دشمنان نظام اسلامی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ماه مبارک رمضان، دست به جنایت ننگینی زدند که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تحرکات شب گذشته عناصر ضد انقلاب در مریوان با پاسخ کوبنده رزمندگان سپاه کردستان روبه‌رو شد، گفت: دشمنان مطمئن باشند خون به ناحق ریخته جوانان این مرز و بوم درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران پر افتخار و حماسه‌ساز تصریح کرد: یقیناً این نیروهای مقتدر تقاص خون شهدای تروریستی مریوان را از تروریست‌ها خواهند گرفت.

درگیری قرارگاه حمزه سیدالشهدا با عناصر ضدانقلاب / هلاکت 2 تروریست در مریوان / 2 نفر از رزمندگان ‌اسلام شهید شدنداسامی و تصاویر دیده نشده از شهدای درگیری با ضدانقلاب در مریوان

وی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نخستین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت‌مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ روحیه انقلابی؛ قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده و جایگاه بلند و ارزشمند و رشادت‌های بی‌شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

آزادی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت‌های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهد‌دار شده و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد‌انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا کرده و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب است. 

 فرمانده مرزبانی کردستان: نیروهای سپاه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند 

سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان با تسلیت شهادت دو تن از نیروهای سپاه بیت‌المقدس در درگیری با عناضر ضدانقلاب در مریوان اظهار داشت: خبر غم انگیز شهادت فرزندان کردستان؛ باعث تالم و تاثر فراوان شد.

وی افزود: جامه فاخر شهادت، برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته‌اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.  

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه ارتفاعات کردستان یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه دلاوران سپاه پاسداران است، تصریح کرد: از سبزپوشان غیور و مدافعان امنیت مردم انتظار می‌رود تقاص خون این شهدای مظلوم را از عاملان این جنایت گرفته و درسی به آنان بدهند که هرگز فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه چهره خبیث و دست گروهک‌های تروریستی و مزدوارن و جیره‌خواران آنان بار دیگر برای مردم رو شد، گفت: امیدواریم به برکت این ماه مبارک انتقام خون این شهدا هر چه زودتر از تروریست‌ها گرفته شود.

مرزبانی بیان کرد: بنده بار دیگر با تبریک و تسلیت شهادت این مدافعان امنیت پایدار به محضر خانواده‌های معزز شهدا و همرزمان این دو شهید بزرگوار، به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کردستان، برای این شهیدان عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و صبر و اجر جزیل برای خانواده معظم آنها مسئلت دارم.

 ماموستا رستمی: اقدام ترویستی مریوان از دیدگاه اسلام و وجدان بشریت شدیداً محکوم است 

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت دو تن از رزمندگان اسلام؛ نیروهای مخلص سپاه به مردم داغدیده استان کردستان و شهرستان مریوان اظهار داشت: حقیقتاً این نوع جنایت از دیدگاه اسلام و وجدان بشریت شدیداً محکوم است.

وی گفت: کسانی که از طرف هر کس یا هر گروهی مرتکب چنین حرکات قبیح و اقدامات تروریستی می‌شوند، در اصل خود را به مردم معرفی کرده که مخالف امنیت، آسایش و آرامش مردم و توسعه استان کردستان هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه زمان تفکر، قلم و بیان است نه آدم‌کشی و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه؛ انسان نزد خداوند کریم بسیار باارزش و محترم است و کشت و کشتار در دین اسلام محکوم است.

وی با بیان اینکه در دین مبارک اسلام، کشتن یک انسان با کشتن همه بشریت برابر است، افزود: ترور از نظر اسلام جایی ندارد و این مردانگی نیست که در ماه مبارک رمضان با زبان روزه و ناجوانمردانه خانواده‌های مردم را داغدار کرد.

ماموستا رستمی با بیان اقدام شب گذشته عناصر ضدانقلاب در مریوان نشانه ذلیلی، زبونی و بدبختی ضدانقلاب و نوکران آنان است اظهار کرد: این اقدامات کور تروریستی باعث می‌شود که کُردها متحدتر از گذشته پشتیبان نظام و رهبری باشند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: گروهگ‌های تروریستی مخالف و مانع پیشرفت، عمران، آبادانی، امنیت و آسایش مردم هستند و یقیناً چنین حرکاتی، ذره‌ای از عمق وفاداری مردم استان کردستان به نظام نمی‌کاهد. 

 ماموستا راستی: تروریست‌ها باید به سزای اعمال خود برسند 

ماموستا محمد امین راستی، عالم برجسته اهل‌سنت ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی ضد انقلاب در پی شهادت دو نفر از نیروهای سپاه بیت‌المقدس در شهرستان مریوان اظهار داشت: همه ما کردستانی‌ها این اقدم قبیح و غیر اسلامی را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدوارام که به سزای اعمال خود برسند.

وی گفت: از صدر اسلام تاکنون دشمنان در پی اختلاف و برهم زدن اتحاد و همبستگی مسلمانان بودند، و هیچ‌گاه با این اقدامات ضد بشریت و ضد اسلامی کار به جایی نخواهند برد.

امام جمعه موقت سنندج خاطر نشان کرد: اقدام تروریستی ضد انقلاب در طول تاریخ انقلاب اسلامی، همواره علیه این مردم بوده اما مردم مسلمان، متدین و مؤمن استان کردستان و شهرستان مریوان در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش منسجم‌تر و متحدتر خواهند شد.

وی افزود: این جنایت و اقدام شنیع در پی به شهادت رساندن مدافعان امنیت در مریوان، ماهیت ضد اسلامی و ضد انسانی تروریست‌ها بر علیه مردم کُرد و رزمندگان بومی استان کردستان را به دنیا ثابت کرد.

ماموستا راستی تصریح کرد: باید انتقام خون پاک این شهدای گرانقدر سپاه بیت‌المقدس که در ماه مبارک رمضان با زبان روزه به شهادت رسیدند، از مزدوران ضدانقلاب گرفته شود.

 ماموستا شیرزادی: تروریست‌ها چشم دیدن امنیت و آسایش کنونی کردستان را ندارند 

ماموستا "مصطفی شیرزادی" عالم برجسته اهل‌سنت شهادت 2نفر از دلیرمردان و نیروهای جان‌برکف سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان را به تمام ملت ایران، مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردستان و خانواده‌های داغدار این شهیدان تسلیت گفت و اظهار داشت: این اقدام ترویستی را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر گونه اقدام تروریستی و کشت و کشتار در دین اسلام به شدت محکوم است گفت: به شهادت رساندن مدافعان امنیت مردم در ماه مبارک رمضان آنهم با زبان روزه اقدامی ضدبشریت است.

امام جمعه مریوان با ذکر اینکه هر انسان عاقل و ایمانداری ایجاد آزار و اذیت، رعب و وحشت در بین مردم و ریختن خون انسان‌ها را محکوم می‌کند، تصریح کرد: نیروهای سپاه با زبان روزه در راه دفاع از نظام و امنیت مردم، جان خود را از دست دادند که باید عاملان این اقدام تروریستی به سزای اعمال خود برسند.

وی افزود: گروهک‌های تروریستی چشم دیدن اقتدار نیروهای سپاه و امنیت و آسایش حاکم در استان کردستان را ندارند و با این‌گونه اقدامات تروریستی دنبال برهم زدن امنیت مردم هستند.

 ماموستا شیرزادی بیان کرد: از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های مصیبت دیده مریوانی صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/481/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان انقلاب در مریوان فرمانده انتظامی شهادت رساندن سپاه بیت المقدس شهرستان مریوان عناصر ضدانقلاب اقدام تروریستی تن از رزمندگان اقدام ترویستی استان کردستان رزمندگان بومی مدافعان امنیت نیروهای سپاه ضد انقلاب شدت محکوم زبان روزه تسلیت شهادت پاسخ کوبنده تروریست ها امنیت مردم خود برسند بار دیگر شهادت دو عناصر ضد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فیلم/ پاسخ کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به نماینده اسرائیل
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند