Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@06:30:45 GMT

نرخ منطقی هر کیلو گوشت گوسفند ۱۰۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۲۴۳

نرخ منطقی هر کیلو گوشت گوسفند ۱۰۰ هزار تومان

مجتبی عالی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور گفت: با توجه به نرخ دام زنده، قیمت منطقی هر کیلو گوشت گوسفند ۱۰۰ هزار تومان است.

مجتبی عالی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از کمبود نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: هم اکنون دامداران با کمبود نهاده‌های دامی روبه‌رو هستند که با آغاز بهار جای این امیدواری است که درصدی دام‌های کوچک در مرتع چرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به کمبود نهاده‌های دامی، اتحادیه با معاونت امور دام وزارت جهاد نامه نگاری کرده است، چرا که دامداران بخشی از نهاده را از بازار آزاد خریداری می‌کنند.

عالی قیمت هر کیلو ذرت در بازار آزاد را ۷ هزار تومان و کنجاله سویا را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد.

التهاب بازار گوشت ارتباطی به دامدار ندارد
مدیر عامل اتحادیه دامداران متوسط قیمت دام سبک را ۵۵ هزار تومان و دام سبک را ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: براین اساس نرخ منطقی هر کیلو گوشت گوساله ۹۰ هزار تومان و گوشت گوسفند ۱۰۰ هزار تومان است که متاسفانه عوامل دلال و واسطه با نرخ‌های بالاتری اقدام به عرضه گوشت در بازار می‌کنند که این موضوع هیچ ارتباطی به تولیدکننده ندارد.

او در پایان نرخ هر کیلو شیرخام در بازار آزاد را ۶ تا ۷ هزار تومان و قیمت مصوب خرید شیرخام از دامداران را ۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش فروش شیرمحلی، بخشی از محصول تولیدی در بازار آزاد معامله می‌شود‌.

لینک کوتاه: asriran.com/003H5j

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هزار تومان بازار آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)

به گزارش تجارت نیوز، فروردین ۱۴۰۱ ران کامل ممتاز گوسفندی کیلویی ۱۷۲ هزار تومان بود و حال با شروع سال ۱۴۰۳ و افزایش نرخ دلار، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزارت کشاورزی: گوشت چند دست می‌چرخد، گران می‌شود گوشت ۲۳۰ هزار تومانی وارد بازار شد؟

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳