Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه، با هشدار درمورد پیامد‌های تلاش برخی برای به تعویق انداخت انتخابات پارلمانی فلسطین، تاکید کرد که این کار «مردم فلسطین را به سمتی ناشناخته سوق خواهد داد.»

خلیل الحیه که ریاست لیست جنبش اسلامی حماس برای انتخابات را هم برعهده دارد، گفت: «ما به تعویق افتادن حتی یک روز انتخابات را هم قبول نمی‌کنیم، زیرا این مردم فلسطین را به سمت ناشناخته‌ای سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به این‌که «هرگونه به تعویق انداختن انتخابات باعث ناامیدی شدید در بین توده‌های مردم و جوانان خواهد شد»، هشدار داد که «به تعویق انداختن انتخابات وضعیت را پیچیده‌تر و تفرقه و اختلاف را تداوم می‌بخشد.»

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: «ما نتیجه انتخابات را هرچه باشد می‌پذیریم و با مسئولیت‌پذیری با آن برخورد خواهیم کرد. اگر ۴۰ درصد آرا را در مجلس به‌دست آوریم، دیگر به ۴۰ درصد در دولت نیاز نداریم و هدف ما فقط مشارکت در دولت است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلیل الحیه انتخابات فلسطین پارلمان فلسطین جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد شریف فراخواند.

جنبش حماس تاکید کرد که فلسطینیان باید با حضور گسترده خود طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی را به شکست بکشانند.

این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با کابینه جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

کد خبر 6082332 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • دانشمندان مطمئن‌ترین راه برای مهار خشم در موقعیت‌های پُر تنش را یافتند!
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه