Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:01:46 GMT

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه بوشهر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۲۶۵

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه بوشهر

ایسنا/بوشهر مهلت ثبت نام آزمون به کارگیری نیروی قراردادی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی تمدید شد.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی نیروگاه اتمی بوشهر تا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد. 

علی احمدی زاده با اعلام این خبر گفت: شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی با توجه به شرایط موجود در کشور و تقاضای داوطلبان اقدام به تمدید مهلت ثبت نام نموده است، لذا متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون، تا پایان روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی اظهار کرد: ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه اتمی، به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.  

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر عنوان کرد: داوطلبانی که قبلا موفق به ثبت نام شده بودند، در این دوره زمانی امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن که بر روی سایت اینترنتی ir.hrtc.www قرار دارد، مراجعه نمایند.

احمدی زاده یادآور شد: کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصاراً از طریق سایت اینترنتی ir.hrtc.www انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد. 

وی تاکید کرد: با توجه به اپیدمی کرونا در روزهای اخیر و به تاخیر افتادن برخی آزمون ها و احتمال همزمانی، چنانچه تغییراتی در برنامه برگزاری آزمون به وجود بیاید، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی در سایت ثبت نام اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون هاي استخدامي آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر جهاددانشگاهی بوشهر سایت اینترنتی ثبت نام آزمون مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد واکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • اسلامی: تعداد نیروگاه‌های اتمی ایران افزایش می‌یا‌بد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر