Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:41:08 GMT

نهمین گل حسینی در اولین تجربه خانگی فکری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۳۰۴

نهمین گل حسینی در اولین تجربه خانگی فکری

مهاجم گل زن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد اولین گل دوران محمود فکری را در این تیم به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری پس از کسب یک تساوی باارزش مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان و متوقف کردن این تیم مدعی پس از 7 برد متوالی، حالا در اولین تجربه خود در بازگشت دوباره به ورزشگاه شهید بهنام محمدی تا حالا از حریف آماده خودش مس کرمان پیش افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک‌گل این دیدار را تا به اینجا ساسان حسینی مهاجم جوان و گل زن این تیم در دقیقه 55 از زاویه‌ای بسته به ثمر رساند تا نهمین گل خودش و اولین گل دوران حضور محمود فکری را به نام خودش ثبت کرده باشد.


به نظر می‌رسد توپ با برخورد به مدافعان مس کمانه کرد و قوس بسیار زیادی گرفت و به‌این‌ترتیب کاری از داود نوشی صوفیانی گلر مس کرمان برنمی‌آمد

ساسان حسینی نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساسان حسینی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تجربه جدید کاناوارو مقابل تیم آزمون

به گزارش "ورزش سه"، جزئیات بیشتر از توافق فابیو کاناوارو که از امروز سرمربی جدید اودینزه خواهد بود، با باشگاه فریولیایی رسیده که تنها در انتظار اعلام رسمی اخراج گابریله سیوفی از سوی این باشگاه است.

طبق آنچه که اسکای گزارش داده، قرارداد این مدافع سابق تیم ملی ایتالیا تا ژوئن یعنی پایان فصل خواهد بود، اما بعید نیست که به سمت پروژه بلندمدت برویم. طرفین در مورد احتمال گنجاندن گزینه قرارداد دو ساله در توافقات بین باشگاه و کاناوارو بحث می‌کنند.

اولین حضور برنده توپ طلای 2006، دیداری تاریخی خواهد بود که قلب‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. کاناوارو در تجربه جدید خود بلافاصله دنیله ده روسی، هم تیمی خود در ایتالیایی که قهرمان جهان شد را پیش روی دارد.

همچنین آنها چندین بار دیگر در دوران حرفه‌ای با یکدیگر روبرو شده‌اند، حتی به عنوان مربی. این دو در واقع قبلاً در اسپال -بنونتو در آخرین دوره مسابقات قهرمانی سری B با یکدیگر روبرو شده‌اند.

دیگر خبرها

  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اولین تجربه جدید کاناوارو مقابل تیم آزمون