Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تروریست‌های سنتکام روز پنجشنبه گفت که خروج آمریکا از عراق پیش‌بینی نمی‌شود و آمریکا در چارچوب گفت‌وگوی راهبردی در عراق خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده موسوم به «سنتکام» می‌گوید که آمریکا حضور خود در عراق را در چارچوب گفت‌وگوی راهبردی حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش شبکه الجزیره، ژنرال کنت مک‌کنزی گفت: ما پیش‌بینی نمی‌کنیم که در حال حاضر از عراق خارج شویم.

وی افزود: ما به تازگی یک گفت‌وگوی استراتژیک را با عراق انجام دادیم که قرار است یک چارچوب در اختیارمان قرار دهد و ما حضورمان را در بر اساس این گفتگو حفظ خواهیم کرد.

فرمانده تروریست‌های سنتکام در بخش دیگری از سخنانش هم گفت: ما از شراکت میان ایران و چین نگرانیم و من معتقدم که تهران در جستجوی مداوم منابع اسلحه است.

ژنرال مک کنزی درباره خروج آمریکا از افغانستان نیز گفت که آمریکا در هر مرحله از مراحل عقب نشینی از افغانستان آماده مقابله با هر حمله طالبان است.

او مدعی شد: ادامه ثبات در افغانستان پس از خروج نظامیان آمریکا دشوار است و این احتمال وجود دارد که موج بزرگی از آوارگان از افغانستان به سمت کشور‌های همسایه به راه افتد.

وی افزود: من درباره اینکه ارتش افغانستان بتواند پس از خروج آمریکا از این کشور و قطع حمایت‌ها از آن دوام بیاورد، نگرانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تروریست های ارتش آمریکا ژنرال مک کنزی ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام در تداوم حملات خود علیه انصارالله یمن، مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد.

به گزارش مشرق، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در تازه‌ترین اطلاعیه خود در خصوص تحولات دریای سرخ ادعا کرد که نیروهای این کشور در دفاع از خود، در ۱۴ آوریل، چهار (پهپاد) را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن منهدم کردند.

سنتکام افزود که حوثی ها (انصارالله یمن) روز شنبه یک موشک بالستیک ضد کشتی را از منطقه تحت کنترل خود در یمن به سمت خلیج عدن پرتاب کردند که این پرتاب هیچ تلفات یا خسارتی برای کشتی های آمریکایی، ائتلاف یا تجاری نداشته است.

دیگر خبرها

  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاست عراق؛ سناریوی بعدی چیست؟
  • فرمانده سابق سنتکام: در برابر ایران آسیب‌پذیر هستیم
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه