Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید قاسم ناظمی در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: پویش "همه برای سلامتی" با رویکرد تقویت همکاری مردم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و همراهی با کادر بهداشت و درمان با بهره‌گیری از تولید و انتشار اثار هنری راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: در این پویش از ظرفیت نهادهای غیررسمی برای همراهی و اطلاع‌رسانی به مخاطبان استفاده می‌شود تا تاثیر اطلاع‌رسانی در خصوص مسائل مختلف کرونا عمیق‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: باید از هنرمندان و رسانه‌ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا در فضای مجازی بیشتر استفاده شود تا نفوذ و تاثیرگذاری اطلاع‌رسانی به خصوص در مورد کرونا افزایش یابد.
 
ناظمی همچنین به استفاده از ظرفیت رسانه‌های غیررسمی تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت یاد شده برای توسعه همکاری‌های دولت و مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در اعمال محدودیت‌های کرونایی در کنار توجه به اهمیت اجرای محدویت‌ها، خاطرنشان کرد: باید در این وادی به محرومان و قشرهای آسیب‌پذیر توجه شود تا این اقشار لطمه نبینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی همچنین بر نهادینه شدن پاسخگویی مدیران تاکید کرد و نقش رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر را در این خصوص ممتاز دانست و تصریح کرد: پاسخگویی نهادهای مختلف در مقابل افکار عمومی باید هر چه بیشتر جدی گرفته شود تا کارآمدی و روزآمدی پاسخگو بودن اعتماد عمومی را افزایش دهد. 

ناظمی ادامه داد: تنویر افکار عمومی توسط رسانه‌ها تعامل سازنده و همه‌جانبه بین مردم و مسوولان و همین طور نهادهای مختلف ایجاد می‌کند و همکاری و مشارکت‌های مردمی خود را نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/60001/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ آذربایجان شرقی اعتماد هنر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اصحاب فرهنگ و هنر اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  از پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب