Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@12:36:45 GMT

برتری خانگی نفت مسجدسلیمان؛ روزگار خوش فکری

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۷۳۰

برتری خانگی نفت مسجدسلیمان؛ روزگار خوش فکری

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر سود نفت به پایان رسید.

ساسان حسینی در دقیقه ۵۹ تنها گل این بازی را به ثمر رساند. هومن ربیع زاده و عقیل کعبی از مس و ساسان حسینی از نفت مسجد سلیمان بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود و محمدرضا منصوری و هادی طوسی او را در امر قضاوت یاری کردند.

نفت مسجد سلیمان با این برد ۲۴ امتیازی شد و در همان رده دوازدهم باقی ماند و مس نیز با همان ۲۸ امتیاز یک پله سقوط کرد و در رده ششم جای گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمود فکری مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته