Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:18:37 GMT

تصادف در محور سروآباد مریوان سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۷۵۷

تصادف در محور سروآباد مریوان سه کشته برجا گذاشت

هورامان عثمان‌زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ ساعتی قبل یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلی در محور اصلی سروآباد- مریوان و در نزدیکی روستای قلعه جی تصادف کرد.

وی افزود: باتوجه به نزدیک بودن محل تصادف با پایگاه جمعیت هلال احمر در گردنه قلعه جی بلافاصله نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام و عملیات نجات مصدومان را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عثمان‌زاده ادامه داد: تصادف به حدی شدید بود که سه نفر از سرنشینان پژو ۲۰۶ در دم جان باختند و یک نفر دیگر نیز از ناحیه سر دچار شکستگی جمجمه شد.

وی اضافه کرد: فوتی ها ۲ مرد و یک زن بودند و نفر مصدوم نیز یک زن بود که توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

عثمان‌زاده گفت: نیروهای پلیس راه نیز در محل حادثه حضور دارند و علت تصادف توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، دیروز نیز در همین محل یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک تریلی برخورد کردند که باعث آتش‌سوزی پژو ۲۰۶ و سوختن سه سرنشین جوان آن که سه پسر ۲۰، ۱۸ و ۲۳ ساله بودند، شد.

سرنشینان خودرو سواری پژو ۲۰۶ اهل روستای شارانی از توابع شهرستان مریوان و از بستگان سببی خانواده عزادار در تصادف شب گذشته هستند که در مراسم ختم روستای قلعه جی شرکت کرده بودند و در مسیر بازگشت به روستای خود دچار حادثه شدند.

جاده سروآباد - مریوان نیز به طول ۳۵ کیلومتر یکی از جاده های پر پیج و خطرناک استان است که هر سال چندین تصادف مرگبار در این مسیر روی می دهد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها ایرنا تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا تصادفات جاده ای ایرنا تصادفات جاده ای اخبار کنکور پژو ۲۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان