Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چند روز گذشته ماجرای تشکیل سوپرلیگ اروپا سر و صدای زیادی را در دنیای فوتبال ایجاد کرد. ۱۲ باشگاه متمول فوتبال جهان در بیانیه‌ای اعلام داشتند که می‌خواهند در یک رقابت باعنوان سوپرلیگ اروپا حاضر شوند که این موضوع با انتقادات زیادی همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فیفا و یوفا به شدت نسبت به این موضوع انتقاد داشتند و هواداران فوتبال هم واکنش‌های تندی بر علیه این باشگاه‌ها داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت تیم‌های جدایی طلب رفته رفته از این رقابت کناره‌گیری کردند تا مسابقات سوپرلیگ اروپا رسما تعلیق شود.

در این باره باشگاه بارسلونا امروز بیانیه‌ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه در این رقابت‌ها باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: "انجام اصلاحات ساختاری با هدف تضمین پایداری و دوام مالی دنیای فوتبال ضروری است.خروج از این رقابت‌ها یک اشتباه تاریخی بود."

با کناره‌گیری تیم‌های منچستر یونایتد، لیورپول، چلسی، آرسنال، منچستر سیتی، تاتنهام، اینترمیلان، آث میلان، یوونتوس و اتلتیکو مادرید، تنها ۲ تیم بارسلونا و رئال مادرید در این مسابقات باقی ماندند.

۱۲ باشگاه بزرگ از کشور‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا به سرکردگی "پرز" رئیس باشگاه رئال مادرید قصد داشتند سوپر لیگ اروپا را تاسیس کنند. اقدام باشگاه بارسلونا در جهت حمایت از کار بزرگ رئیس رئال مادرید است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز نهم رمضان سوپرلیگ اروپا رئال مادرید بارسلونا تابناک ورزشی گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز نهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم بارسلونا به رئال مادرید توسط فرمین لوپز در دقیقه ۶۹ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا + ویدئو
  • گل سوم رئال مادرید به بارسلونا توسط بلینگام در دقیقه ۹۱ + ویدئو
  • گل دوم رئال مادرید به بارسلونا توسط واسکز در دقیقه ۷۳ + ویدئو
  • گل دوم بارسلونا به رئال مادرید توسط فرمین لوپز در دقیقه ۶۹ + ویدئو
  • گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط وینیسیوس در دقیقه ۱۸ + ویدئو
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس
  • ترکیب رسمی بارسلونا مقابل رئال مادرید + عکس