Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@10:53:31 GMT

ادعای احمدی‌نژاد: جزیره خریده‌اند تا به آنجا فرار کنند!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۷۹۲

فرارو: احمدی نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!»
محمود احمدی نژاد در دیداری با هوادارانش از شهر اردبیل ادعایی عجیب علیه مقامات کشور مطرح کرده است.
براساس ادعای احمدی نژاد تلاش هایی برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: «یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد.»
رییس جمهوری پیشین افزود: طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد."
احمدی نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!»
در همین رابطه عبدالرضا داوری فعالی سیاسی که پیشتر از مشاوران احمدی نژاد بود وحالا از او جدا شده است در توئیتی نوشت: "«‏احمدی نژاد با طرح این ادعا که «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند»بدنبال القاء دو پیام است:۱-جمهوری اسلامی درحال فروپاشی است.۲-مسولین ج.ا، مردم را رها کرده و در حال غارت و فرار هستند.احمدی نژاد با این پیامها، به دنبال بازیگری در نقش ‎یلتسین ایرانی است."
محمود احمدی نژاد یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است. برچسب ها: احمدی‌نژاد

منبع: خرداد

کلیدواژه: احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تیم سقط جنین در کرمان

به گزارش قدس آنلاین، دکترمهدی احمدی نژاد پیش از ظهر امروز دوم اردیبهشت ماه در نشست خبری هفته سلامت با اعلام این خبر اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضا و نهادهای امنیتی تیم سقط جنین در کرمان منهدم شد. این تیم که شامل افرادی مانند پزشک، ماما و پرستار بود در خارج از مرکز درمانی کارهای خارج از عرف انجام می‌دادند.

احمدی‌نژاد افزود: ۱۳ میلیارد تومان بدهی معوقات پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود که سبب شد تولید مقالات علمی این دانشگاه کاهش یابد. خوشبختانه بخشی از این بدهی پرداخت شد و امسال این بدهی به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پرداخت حق و حقوق پرستاری رتبه دوم کشور را بعد از دانشگاه تهران دارد و در پایان سال گذشته شش ماه از معوقات پزشکان و پرسنل را تسویه کردیم و جزء دانشگاه‌های اول کشور در این زمینه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تکمیل طرح‌های عمرانی این دانشگاه سخن به میان آورد و تصریح کرد: ساختمان خوابگاه دانشجویان دختر، دانشکده مدیریت و دانشگاه پیراپزشکی از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به مشارکت خیران در امر سلامت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: خیران در ساخت و خرید برخی دستگاه‌های پزشکی به این دانشگاه کمک می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی امام رضا علیه السلام که بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب شرق کشور است، با کمک خیران در حال ساخت است و تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع سلامت خانواده در شهرستان بردسیر تصریح کرد: ۹ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امدادی این دانشگاه با کمک خیران اضافه شد.

کمبود زیرساخت‌های شهری؛ علت عدم ماندگاری پزشکان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌ها به علت کمبود زیرساخت‌های شهری انگیزه‌ای برای پزشکان وجود ندارد و پزشکان در این مناطق ماندگار نمی‌شوند. 

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها که برخی تخصص‌ها را نداشتند لذا با پزشکان قرارداد خارج از عرف بسته‌ایم.

احمدی نژاد در ادامه اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان به خیل شهدا پیوست.

احمدی نژاد در ادامه اظهار کرد: جمعیت اتباع بیگانه در کرمان قابل شناسایی نیست زیرا بسیاری از آنها مدارک شناسایی ندارند و هر چند روز یکبار خودروی حامل اتباع افغانستانی دچار حادثه می‌شوند که هزینه‌های زیادی به بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان تحمیل می‌کنند.

 وی افزود: ایرانی‌ها به مراکز بهداشتی نمی‌روند زیرا اتباع زیادی به این مراکز مراجعه می‌کنند لذا مردم خودمان رغبتی برای حضور در این مراکز ندارند و از خدمات بهداشتی محروم می‌شوند و با توجه به اینکه اغلب افاغنه کارت هویتی ندارند بنابراین نمی‌دانیم چه مبلغی خدمات درمانی به آنها ارائه می‌شود.

همچنین برهانی نژاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: برنامه سلامت خانواده را در حال اجرا داریم و امسال پوشش گسترده‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج زندگی سالم در جامعه، در ادامه درباره سلامت آب شرب تصریح کرد: طبق آزمایشات مکرر آب آشامیدانی کرمان مشکلی ندارد و در برخی فصول ممکن است کدری داشته باشد اما مواد شیمیایی ندارد.

درخشان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با تبیین اقدامات عمرانی و خدماتی و تجهیز و توسعه بیمارستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: رصد و نظارت و انجام زایمان طبیعی و بدون درد و نظارت بر زایمان طبیعی و ... انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: همچنین از سقط جنین ۶۹ نفر در کرمان و ۱۵۴ نفر در سطح استان به دلیل مداخلات روحی و روانی مراکز نفس جلوگیری شد.

وی درباره وضعیت شیوع آبله مرغان و سرخک در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در سال گذشته تقریبا دو مورد ابتلا به سرخک در یکی از استان‌های همسایه کرمان گزارش شده، البته از ابتلا به آبله مرغان مواردی داریم اما نگرانی در این زمینه وجود ندارد زیرا بیماران مبتلا به آبله مرغان بهبود می‌یابند و نیاز به بستری ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • عکسی از همنشینی کاظم صدیقی و حدادعادل در مراسم ختم معاون اول احمدی نژاد