Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید این تیم می‌توانست برابر آلومینیوم به برتری برسد. به گزارش ایسنا، حسین اینانلو پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: با صحبت‌هایی که آقای تارتار داشتند طبق همان استراتژی کارمان را شروع کردیم و طبق همان تاکتیک به گل رسیدم و کارمان را پیش می‌بردیم  که گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای تارتار در بین دو نیمه گوشزد کردند و گفتند ممکن است از چه ناحیه‌ای گل بخوریم اما نبود تمرکز بازیکنان ما باعث شد پنالتی بدهیم و گل خوردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم به غیر از پنالتی تیم آلومینیوم نمی‌توانست از راه دیگری به ما گل بزند. می‌توانستیم برنده باشیم و دست پر اینجا را ترک کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

مربی تیم فوتبال پیکان هم‌چنین گفت: امروز داوری خوب بود و به غیر از صحنه پنالتی مشکلی نداشت البته باید دوباره صحنه پنالتی را ببینیم چون قاطعانه نمی‌توانم بگویم که پنالتی نبوده است چون از صحنه دور بودم. در نیمه دوم ما طبق تاکتیک آقای تارتار عمل کردیم و عقب نشستیم و قصد داشیتم با ضد حملات به گل برسیم که متاسفانه گل خوردیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال پيكان ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس گفت: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم. - اخبار ورزشی -

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: امروز مسابقات کسب سهمیه را در پیش داشتم و مسابقه سختی بود ولی به صورت کامل استراتژی خود را به کار بستم و طلا  گرفتم که این مدال آن هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: در بازی‌های آسیایی می توانستم طلا بگیرم ولی با مشکلاتی که الان نمی خواهم ورود کنم، مدال را از دست آدم اما بعد از آن  بلافاصله با مربی خودم ایمان پور عزیز، تمریناتی را آغاز کردم و در روز سه تا چهار ساعت تمرینات پر فشار داشتم و خداراشکر با طلا به خانه بر می‌گردم.

رضایی تصریح کرد: مطئمنا در ادامه برای المپیک و حضور در فینال A و پر قدرت تمرین می‌کنم حتی مدال المپیک دور از دسترس نیست و امروز هم نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم.

وی افزود: این مدالی که کسب شد را مدیون مربی خودم هستم او برای من زحمت زیادی کشید. بعد از بازی‌های آسیایی او دوباره به من اعتماد کرد و من هم به او اعتماد کردم و یک کار گروهی خوبی را شروع کردیم و به او مدیون هستم. او یکی از بهترین علم های روز دنیا را در اختیار دارد. در مجموع از این نتیجه و این همکاری متقابل با مربی بسیار خوشحال هستم.

سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم