Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من بر این باور هستم که گوا در فاز دفاعی خوب بود و پرسپولیسی ها با زرنگی و باهوشی که داشتند موفق شدند در برابر این تیم گلزنی کرده و در نهایت به پیروزی برسند. گوایی‌ها در بازی اول برابر پرسپولیس بیشتر دنبال خطا گرفتن و استفاده از ضربات ایستگاهی بودند که روی یک شروع مجدد موفق شدند دروازه پرسپولیس را باز کنند اما در ادامه پرسپولیسی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و توانستند برتری‌شان را به این حریف دیکته کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص اوضاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس با سیاست گذاری و برنامه ریزی خوبی دور رفت لیگ قهرمانان را آغاز کرد و توانست ضمن ارائه نمایش فوتبالی خوب، موفق شد 3 پیروزی مهم را به دست آورده و به نوعی شرایط را برای صعودش فراهم آورد. در این 3 دیدار پرسپولیس برای هر بازی اش برنامه ریزی و شکل فوتبالی متناسب با حریفش را داشت و من فکر می کنم راز موفقیت تیم گل محمدی در این 3 دیدار رعایت همین موضوع بود.

او با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس در برابر گوای هند تاکید کرد: پیش بینی می شد حریف هندی حریف ساده ای برای پرسپولیس نباشد ولی شاگردان گل محمدی در برابر این حریف که بازیکنانش دوندگی و انگیزه زیادی داشتند موفق و با برنامه عمل کرد و توانست برد ارزشمندی را برابر این تیم کسب کرده و با اقتدار در صدر گروهش بایستد.

داداش زاده تصریح کرد: برخلاف این که بعضی ها معتقدند گوا تیم ضعیفی بود اما من بر این باور هستم که گوا در فاز دفاعی خوب بود و پرسپولیسی ها با زرنگی و باهوشی که داشتند موفق شدند در برابر این تیم گلزنی کرده و در نهایت به پیروزی برسند. گوایی ها در بازی اول برابر پرسپولیس بیشتر دنبال خطا گرفتن و استفاده از ضربات ایستگاهی بودند که روی یک شروع مجدد موفق شدند دروازه پرسپولیس را باز کنند اما در ادامه پرسپولیسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و توانستند برتری شان را به این حریف دیکته کنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه درخصوص بازی برگشت تیم گل محمدی در برابر گوا به خبرنگار برنا گفت: بدون شک حالا پرسپولیس شناخت بهتری از این حریفش پیدا کرده و شاید مثل بازی رفت برابر این تیم غافلگیر نشود. پرسپولیس نفرات و مهره های خوبی را در اختیار دارد و با بازی مالکانه می تواند بار دیگر این تیم هندی را شکست داده و با پیروزی دیگری خیالش را بابت صعود به مرحله بعدی تا حدود زیادی راحت کند.

داداش زاده در پایان گفت: به نظرم روند کاری پرسپولیس در این رقابت ها کم اشتباه بوده و اگر این تیم بتواند این روند خوب را حفظ کند پتاسیل و توان این را دارد که در این فصل هم یکی از فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا شود. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان بازی گل محمدی رقابت آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پیروزی صعود فینال پیشکسوت بهزاد داداش زاده برابر این تیم پرسپولیسی ها موفق شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان در بازی روز گذشته مقابل ملوان انزلی کارت زرد دریافت کرد که بلافاصله شایعات زیادی مبنی بر چهار اخطاره شدن او به میان آمد تا در این شرایط بحث محرومیت او از مسابقه آینده لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز به وجود بیاید، اما این موضوع رد شد تا او بتواند با تیم سابق خود دیدار کند.

مدافع راست سپاهان که روز گذشته نمایش خوبی هم مقابل ملوان انزلی داشت، سومین کارت زرد فصل خود را در این بازی دریافت کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش برابر پرسپولیس او را تهدید نکند.

رامین رضاییان در دور رفت لیگ برتر دو کارت زرد مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس به دست آورد و دیگر در هیچ‌یک از مسابقات سپاهان اخطار نگرفته بود تا اینکه دیروز برابر ملوان انزلی دوباره با کارت جریمه شد.

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر کارت زرد رامین رضاییان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر وجود دارد، اما این بازیکن در آن بازی برابر شاگردان سید مجتبی حسینی اخطار نگرفته است.

گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم نشان می‌دهد که رامین رضاییان در این بازی جنجالی اخطار نگرفته تا بدین ترتیب بتواند در دیدار آینده لیگ برتری مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی