Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تأیید خبر مجروح و دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در مراسم عزاداری در این شهرستان به سوی مأموران انتظامی گفت: بعدازظهر روز پنج‌شنبه بر خلاف مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا و شرایط خاص موجود، مراسم ختم و عزاداری در مرکز شهر برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این مراسم ختم افرادی اقدام به تیراندازی و انجام این رسم غلط کردند که با اطلاع مأموران انتظامی شهرستان از این موضوع، بلافاصله به محل اعزام شدند، افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با حضور در محل افرادی نقاب‌زده را مشاهده کردند که در حال تیراندازی هوایی هستند.

بندری اظهار داشت: این افراد قانون‌شکن به محض مشاهده مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی مستقیم به سوی آن‌ها کردند که مأموران نیز ناچار به تیراندازی متقابل شدند و یکی از عاملان تیراندازی‌ها مجروح و با تلاش مأموران جان بر کف انتظامی و کلانتری ۱۱ بندر ماهشهر دستگیر شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با بیان اینکه عملکرد بسیار خوب و به موقع نیروی انتظامی و کلانتری ۱۱ در برخورد با عوامل برگزاری مراسم و تیراندازی‌های عصر پنج‌شنبه در این شهرستان، قابل تقدیر است، تصریح کرد: پیام‌های مکرر مردمی حاکی از اعلام رضایت عمومی از مداخله جدی کلانتری ۱۱ در جلوگیری و برخورد با عوامل برگزاری این مراسم و تیر‌اندازی‌ها بوده است.

نماینده عالی دولت در بندر ماهشهر بیان داشت: نیرو‌های انتظامی، امنیتی و سیستم قضایی در برخورد با عوامل برگزاری مراسم در شرایط کرونایی و انجام هرگونه تیراندازی، بسیار جدی و مصمم هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی غیرمجاز مراسم عزاداری بندر ماهشهر کلانتری ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود