Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:15:51 GMT

ارتباط تصویری زنوزی با تراکتوری‌ها(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۰۲۰

ارتباط تصویری زنوزی با تراکتوری‌ها(عکس)

مالک باشگاه تراکتور در تماس تصویری با اعضای تیم فوتبال تراکتور در امارات گفت‌وگو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی مطلق پنج‌شنبه شب در ارتباط تصویری با اعضای تیم فوتبال تراکتور به گفت‌وگو پرداخت و در جریان آخرین شرایط آمادگی شاگردان خطیبی قبل از بازی فردا مقابل نیروی هوایی عراق قرار گرفت.

 

 

مالک باشگاه تراکتور در این تماس تصویری، ضمن تشکر از تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان در سه بازی اخیر، از اعضای تیم خواست فارغ از هرگونه استرس و فشار، صرفاً با هدف انجام بازی خوب وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز با قدردانی از حمایت‌های مالک باشگاه، برقراری این تماس را روحیه بخش توصیف کرد و از انگیزه بالای بازیکنان برای کسب سه امتیاز در بازی فردا و خوشحال کردن هواداران خبر داد.

 

 

گفتنی است، تیم فوتبال تراکتور که با سه امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۱۹:۳۰ جمعه شب(به وقت ایران) به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت.

تراکتور محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه) لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتور مالک باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است