Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@23:42:32 GMT

افتتاح نمایشگاه قرآن در مسجدالحرام

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۰۸۴

افتتاح نمایشگاه قرآن در مسجدالحرام

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، همزمان با دهمین شب ماه مبارک رمضان در عربستان، نمایشگاه قرآن در مسجدالحرام با حضور شیخ عبدالرحمن سدیس، امام جماعت مسجدالحرام افتتاح شد.

در این نمایشگاه که در جوار خانه خدا راه‌اندازی شده است، علاوه بر عرضه قرآن‌هایی با چاپ متنوع و در ابعاد و زبان‌های مختلف، یکی از کارگاه‌های دوخت پرده کعبه نیز قرار داده شده است تا زائران بتوانند با نحوه دوخت این پرده آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین بخشی از پرده خانه خدا که هر سال در ماه ذی الحجه تعویض می‌شود، در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفته است. نمایشگاه قرآن در مسجدالحرام در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد پذیرای زوار است.

 با توجه به شیوع کرونا فقط افراد ساکن عربستان امکان تشرف به خانه خدا را دارند و این افراد هم باید علاوه بر تزریق واکسن کرونا، قبل از تشرف به مسجدالحرام آزمایش کرونا هم بدهند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا