Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:56:52 GMT

در حضور طارمی؛ پورتو به صدر جدول نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۰۸۵

در حضور طارمی؛ پورتو به صدر جدول نزدیک شد

به گزارش ایرنا؛ بامداد جمعه در آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، تیم مدعی و رده دومی پورتو در ورزشگاه «دراگائو» میزبان ویتوروگیمارش بود و در نهایت به پیروزی یک بر صفر رسید.

«مهدی طارمی» ستاره ایرانی که فصل درخشانی دارد، همچون سایر دیدارها در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت. این مهاجم در دقیقه ۸۰ جای خود را به «تونی مارتنیز» داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«موسی مارگا» تنها گل پورتو را در دقیقه ۴۹ زننده تنها گل این دیدار بود و تیمش را به امتیاز ۶۶ رساند.

هم اکنون اسپورتینگ‌لیسبون با ۷۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. در حالی که تا سه هفته قبل، اسپورتینگ فاصله زیادی با سایر تیم‌ها داشت اما نتایج ضعیف دیدارهای اخیر این تیم موجب شد تا پورتو امیدهای قهرمانی خود را با نزدیک شدن به صدر جدول، زنده کند.

برچسب‌ها پرتغال پورتو مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرتغال پورتو مهدی طارمی پرتغال پورتو مهدی طارمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پورتو اعلام کرد که با فرانسیسکو کونسیسائو، یکی از ستاره‌های این فصل، قرارداد بلندمدتی امضا کرده است.

این بازیکن جوان به‌صورت قرضی از آژاکس در پورتو حضور دارد اما دو تیم توافق کرده بودند که در صورتی‌ که کونسیسائو حداقل ۴۵ دقیقه در ۲۵ بازی حضور داشته باشد، بند خرید اجباری فعال خواهد شد.

کونسیسائو قراردادی با اعتبار پنج فصل امضا کرده و تا ژوئن ۲۰۲۹ عضوی از پورتو خواهد بود. بند فسخ هم ۶۰ میلیون یورو تعیین شده است.

فرانسیسکو چهارمین فرزند از پنج فرزند سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو است. او در پورتو B درخشید و به تیم اصلی دعوت شد. نمایش‌های خوب او در تیم اصلی ادامه داشت اما پس از یک دوره ناامیدکننده او تصمیم گرفت به آژاکس بپیوندد.

این استعداد چپ‌پا سپس با تجربیاتی که از هلند کسب کرده بود به پورتو بازگشت. او در همان زمان در مصاحبه‌ای گفته بود: «فکر می‌کردم باید به جایی برگردم که واقعاً احساس خوشبختی می‌کنم.»

هفت گل، هفت پاس گل و ۲۳۰۶ دقیقه بازی برای پورتو و این استعداد جوان کافی بود تا بار دیگر به روزهای خوبشان برگردند و حالا او قراردادش را هم تا ۲۰۲۹ تمدید کرده است.

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند