Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@03:25:24 GMT

بارسلونا مدعی قهرمانی در لالیگا باقی ماند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۰۹۲

بارسلونا مدعی قهرمانی در لالیگا باقی ماند

به گزارش ایرنا؛ بامداد جمعه از هفته سی و دوم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای ختافه بود و در نهایت به برتری پنج بر دو دست یافت.

شاگردان «رونالد کومان» با این پیروزی با ۶۸ امتیاز رتبه سوم را برای خود حفظ کردند.

در این دیدار «لیونل مسی» ۲ مرتبه، «آراخائو»، «گریژمان» و «چاکالا» مدافع میهمان، برای بارسلونا گلزنی کرده و بیست و یکمین برد فصل کاتالان‌ها را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کلمنت لنگلت» مدافع بارسلونا و «انس اونال» از روی نقطه پنالتی برای ختافه گلزنی کردند اما این تیم با قبول شکست، در امتیاز ۳۱ ماندگار شد.

هم اکنون، اتلتیکومادرید با ۷۳ و رئال با ۷۰ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول هستند. بارسلونا نسبت به این دو تیم، یک بازی کمتر انجام داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا رونالد کومان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ژاوی رمز موفقیت بارسلونا

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسا در این روز ها اوضاع خوبی دارد و عملکرد خوبی را از خودش ارائه می دهد. آبی و اناری پوشان به رده دوم رقابت های لالیگا رسیده اند و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده اند.

ژاوی هرناندز پس از باخت پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال بود که اعلام کرد می خواهد در انتهای فصل بارسلونا را ترک کند و دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را برای فصل آینده بر عهده نخواهد داشت. از آن زمان تاکنون عملکرد بارسلونا متحول شده است. آبی و اناری ها پس از آن حرف های ژاوی در لالیگا شش برد و دو تساوی داشته اند و هیچ شکستی را تجربه نکرده اند. در حقیقت بارسا از آن زمان به بعد با گرفتن 20 امتیاز در لالیگا بهترین تیم لیگ فوتبال اسپانیا بوده است.

البته ژاوی هرناندز همچنان روی تصمیم خود ایستاده است و معتقد است که باید در انتهای این فصل بارسلونا را ترک کند و ماندنش در این باشگاه نمی تواند کمک کننده باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885784

دیگر خبرها

  • استعفای ژاوی رمز موفقیت بارسلونا
  • بارسا مدعی نایب قهرمانی شد
  • مدافع عنوان قهرمانی سری آ ترمز صدرنشین را کشید!
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 0-3 بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت
  • ژیرونا قهرمانی را به رئال تعارف زد!
  • خیرونا رسما از رقابت با رئال بر سر قهرمانی لالیگا کنار کشید + فیلم
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!
  • ژاوی: بازی با اتلتیکومادرید بابت کورس قهرمانی لالیگا مهم است/ PSG یکی از دشوارترین رقبا است
  • ادعای عجیب اسپورت؛ عربستانی ها با 80 میلیون یورو به دنبال رافینیا