Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران مهدی طارمی با استفاده از توقف شب گذشته اسپورتینگ لیسبون، فاصله خود را با این تیم به چهار امتیاز رساندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پورتو بامداد امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر پرتغال، در ورزشگاه دراگائوی پورتو میزبان ویتوریا گیمارش بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که مهدی طارمی از ابتدا در زمین بود و در دقیقه 80 جای خود را به آنتونیو مارتینز داد، موسی مارگا تنها گل بازی را در دقیقه 49 به ثمر رساند.

طارمی: پیروزی پورتو مهم‌تر از گلزنی من است

شاگردان کونسیسائو با این برتری، امتیازات خود را به عدد 66 رساندند و در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال باقی ماندند. پورتو اکنون چهار امتیاز با اسپورتینگِ صدرنشین فاصله دارد و می‌تواند این فاصله را در شش هفته آینده جبران کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال لژیونرهای فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با وجود شکست مقابل آلومینیوم اراک در روزهای پایانی سال 1402 اما همچنان امیدوارانه برای بقا در لیگ برتر کارش را دنبال می‌کند. نماینده مازندران در لیگ برتر هم اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و با تیم بالایی خود(استقلال خوزستان) یک امتیاز فاصله دارد.

در چنین شرایطی حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی نساجی شوک مثبتی را به این تیم وارد کرده است؛ الهامی که نزد هواداران نساجی هم محبوبیت ویژه ای دارد در تعطیلی لیگ برتر سعی دارد به بهترین شکل شاگردانش را برای مسابقه با ملوان در هفته بیست و دوم کند.

الهامی ماموریت دشوار بقای نساجی را با جدیت جلو می‌برد؛ او و همه اعضای باشگاه نساجی تلاش می‌کنند تا بتوانند در 9 هفته پایانی مسابقات امتیازات لازم را جمع کنند و از پایین جدول جدا شوند.

نساجی سه فصل پیش هم شرایط مشابهی را در لیگ برتر داشت که با حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی این تیم، متحول شد و توانست در جدول بالا بیاید. حالا هم این سرمربی باتجربه امید دارد یکبار دیگر خطر سقوط را از تیم پرهوادار مازندران برهاند و بتواند کاری بزرگ را برای هواداران نساجی انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!