Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:41:26 GMT

۳۹ میلیارد تومان برای آسفالت در اردستان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۲۷۷

۳۹ میلیارد تومان برای آسفالت در اردستان اختصاص یافت


فرزاد دادخواه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای شهرستان به ویژه ۲۲ کیلومتر کمربندی اردستان اختصاص داده شده و از محل اعتبارهای ملی پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: محور اردستان به نایین‌ درحال اجرای عملیات روکش آسفالت است و با پایان یافتن این قطعه طرح‌ روکش آسفالت کمربندی اردستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان درخصوص اجرای طرح روشنایی جاده کمربندی اردستان اظهار داشت: روشنایی قطعه نخست کمربندی اردستان از دانشگاه پیام نور تا پمپ بنزین در حال اجراست که در صورت مساعدت و همکاری اداره برق تا پایان هفته‌آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دادخواه با بیان اینکه‌ مناقصه قطعه دوم این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال انجام است، افزود: تلاش می‌شود با پایان یافتن مناقصه و همزمان با بهره‌برداری از قطعه اول، عملیات روشنایی قطعه دوم نیز شروع شود.

وی گفت: با پیگیری سه روز قبل در تهران، مشکل تامین‌ قیر آسفالت کمربندی اردستان از طریق شرکت نفت جی رفع شده و هفته آینده حواله قیر مورد نیاز این طرح صادر می‌شود.

به گفته وی، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا کمتر از یک ماه دیگر باند دوم محور اردستان به اصفهان نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.

استان اصفهان در مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه و ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ دارد.

شهرستان ۴۲ هزار نفر اردستان با برخورداری از ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۴۱ کیلومتر آزادراه و ۱۰۰ کیلومتر جاده ترانزیت در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت اردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت اردستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت اردستان اخبار کنکور کمربندی اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی یزد ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.   بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.   این اتوبوس ۱۵ نفر مسافر داشت که از این تعداد ۱۳ نفر دچار مصدومیت شدند و ۱۱ نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.   به گفته سازمان اورژانس یزد، تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه مدیریت و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در دو بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد تحت نظر می‌باشند.   لغزندگی جاده علت واژاگونی بود سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد.   وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد