Web Analytics Made Easy - Statcounter

الناز باجلانی سومین زن وزنه‌برداری است که امروز غروب در گروه اول دسته ۸۱ کیلوگرم با ورودی ۲۰۵ کیلوگرم به روی تخته می‌رود. وی پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا نینگبو چین و قهرمانی نوجوانان آسیا ازبکستان حضور یافته بود.

باجلانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تمرینی مناسبی در این مدت در اردوهای تیم ملی داشتم و توانستم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بحران کرونا فدراسیون وزنه‌برداری شاهکار بزرگی انجام داد که توانست اردوهای تیم ملی را با همه سختی‌ها برگزار کند.

وی ادامه داد: ما هم وضعیت دشواری داشتیم چون بحران کرونا محدودیت‌های زیادی برای همه ورزشکاران ایجاد کرده بود و این قضیه سبب می‌شد تا به سختی تمرینات را دنبال کنیم. هر چند روند خوبی را در این مدت سپری کردیم و در دوران تجربه قرار داریم. همچنین در کنار دیگر دختران وزنه‌بردار همدلی خوبی ایجاد شده است و به سخت کوشی تمرینات را ادامه می‌دهیم.

ملی‌پوش دسته ۸۱ کیلوگرم یادآور شد: در این مدت شاهد این بودیم که وزارت ورزش و جوانان چه نگاه مثبتی به وزنه‌برداری زنان دارد و باید از حمایت آنان و فدراسیون وزنه‌برداری نهایت تشکر را بکنم.

وی ادامه داد: چون در رده جوانان هستم مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان رقابت اصلی من محسوب نمی‌شود و خودم را برای مسابقات جوانان جهان آماده می‌کنم و امیدوارم بتوانم در آن رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشم.

پیش از این فروغ یونسی  در دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتوانست عنوانی بهتر از ششم در بین نفرات حاضر در گروه اول رقابت‌ها کسب کند.

همچنین پوپک بسامی هم در دسته ۵۵ کیلوگرم گروه دوم اوت کرد و از رقابت ها خارج شد.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از بیست و هشتم فروردین آغاز و تا پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پوپک بسامی پوپک بسامی وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا وزنه برداری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.