Web Analytics Made Easy - Statcounter

ما به تنهایی نمیتوانیم موج سواری کنیم ، به مدیران توانمندی نیاز داریم تا سنگی در آب بیندازند و موج های بسیاری خلق کنند. اعضای تیم ما برای رشد، نوآوری و همکاری بسیار مشتاقند. ما به طور مداوم برای بهبود و بهتر کردن شرکت خود تلاش می کنیم و برآنیم تا رسیدن به این ماموریت بهترین مدیران را گرد هم آوریم . به ما بپیوندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر مالی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مدرک کارشناسی به بالا مرتبط با رشته حسابداری 5 الی 10 سال سابقه کار مرتبط با شرکت های پخش مهارت ها: تسلط به اظهارنامه مالیاتی- ارزش افزوده- گزارش های فصلی تسلط کامل به تحریر دفاتر قانونی آشنا به دفاعیات مالیاتی و قوانین علی الراس آشنا به قوانین مالیاتی، تامین اجتماعی و اداره کار روابط عمومی بالا و تسلط به تحلیل گزارشات مالی تسلط کامل به تهیه صورت های مالی مسلط به تهیه بودجه بندی مدیریت هزینه های شرکت تسلط کامل به انجام امور حسابداری مسلط به برنامه آفیس حقوق و مزایا قابل مذاکره بیمه تامین اجتماعی مدیر فروش ارشد جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت تحصیلات: کارشناسی ارشد یا لیسانس در حوزه تجارت و مهندسی صنایع و رشته های مدیریتی تجربه: حداقل 5 سال سابقه مدیریت مسلط به ICDL  شرح وظایف: تهیه، تدوین، برنامه ریزی و کنترل برنامه بودجه سالانه فروش و برآورد هزینه ها KPI تهیه، تدوین برنامه ریزی و کنترل برنامه استراتژی فروش بر اساس استاندارد مشخص نمودن اهداف سالانه ،فصلی ،ماهانه و هفتگی نظارت و کنترل عملکرد مدیران فروش و تیم فروش تا دستیابی به اهداف فروش تنظیم و تدوین برنامه روت بندی تمامی لاین های فروش مدیریت ، تحلیل و ارزیابی فعالیت ها و قیمت ها در مقابل رقبا تهیه ، تدوین، برنامه ریزی طرح های فروش و طرح های انگیزشی ردیابی و پیشنهاد هرگونه فرصت جذب برند های لیدر نظارت بر کیفیت خدمات و پوشش دهی توسط نیروی فروش به مشتریان و توزیع کنندگان مدیریت مشتریان وفادار از طریق توسعه و و اجرای برنامه های مشتریان در همه کانال های فروش به منظور به حداکثر رساندن سهم بازار محاسبه سهم بازار شرکت و تهیه برنامه افزایش سهم بازار برنامه ریزی در خصوص آموزش های حرفه ای و مورد نیاز تیم فروش حقوق و مزایا قابل مذاکره بیمه تامین اجتماعی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل: Behnoush.kermanshah@gmail.com پربیننده ترین نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام کارشناس فروش آهن و فولاد در شرکت آهن آراد تیوان در تهران استخدام روانشناس در شرکت خانه تبلیغات مرکزی در تهران استخدام گرافیست و کارشناس بازاریابی با حقوق و مزایا در همدان استخدام مهندس مکانیک، مهندس تاسیسات و مهندس برق در اشکذر یزد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از آبفا یزد، داود مخلصی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده به کار قرار دارند.

وی، افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه‌ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیرهای حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تأسیسات تأمین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است.

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

کد خبر 747616

دیگر خبرها

  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی