Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «محسن بهاروند» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه که به لاهه سفر کرده روز پنجشنبه با «هافمنسکی» رئیس دیوان بین المللی کیفری ملاقات کرد. 

در این دیدار بهاروند و قاضی هافمنسکی آخرین تحولات دیوان بین‌المللی کیفری از جمله قضایای افغانستان و فلسطین اشغالی مطروحه در دیوان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات رئیس دیوان مبنی بر تغییر رویکرد ایالات متحده آمریکا نسبت به‌ دیوان ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد تحریم‌های غیرقانونی آمریکا بر علیه ملت‌ها و نهادهای بین‌المللی نباشیم.

به گزارش فارس، محسن بهاورند همچنین با «کریستف برناسکنی» دبیرکل سازمان کنفرانس حقوق بین الملل خصوصی لاهه (HCCH) در مقر این سازمان در شهر لاهه هلند دیدار و گفت و گو کرد. 

در این دیدار بهاروند بر اهمیت اسناد تدوین شده در چارچوب سازمان مذکور برای تسهیل مبادلات و روابط بین افراد و شرکت ها و همچنین برای توسعه اقتصادی کشورها تأکید کرد و در این راستا ضمن اشاره به آخرین تحولات مربوط به فرآیند الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون لغو ضرورت تأیید اسناد خارجی بیگانه (آپوستیل) اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به زودی و پس از نهایی شدن دستورالعمل اجرایی کنوانسیون مزبور با هماهنگی دستگاه های ذیربط، سند الحاق به کنوانسیون را نزد امین آن تودیع خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن بهاروند معاون وزیر امور خارجه دیوان بین المللی کیفری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر وقت امشب پنجشنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: طی دو روز گذشته وزش باد شدید در استان ایلام باعث آسیب به سازه‌های سبک و درختان شد.

وی افزود: با کاهش شدت وزش باد در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا هوا در سطح استان صاف تا کمی ابری و در بعضی اوقات با وزش باد همراه خواهد بود و در اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

کد خبر 747767

دیگر خبرها

  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد