Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@02:23:42 GMT

هوای تهران در محدوده قابل قبول

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۱۵۶

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول است، اما افزایش غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی ساعات روز پیش‌بینی می‌شود. خبرگزاری میزان- بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، صبح امروز (۳ اردیبهشت ماه) درپاره‌ای از مناطق وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برقرار خواهد بود که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی روز با حاکمیت جو ناپایدار و افزایش تندی باد شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد، هرچند باوزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات بعدازظهر احتمال گسیل گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به‌تدریج با کاهش تندی باد تا اواخر وقت تاحدودی بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد، بااین حال برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.   بیشتر بخوانید: هوای پایتخت در آستانه ورود به وضعیت ناسالم

صبح فردا (۴ اردیبهشت ماه) با آغاز تردد خودرو‌ها و حاکمیت جو آرام انتظار می‌رود در مناطق پرتردد غلظت آلاینده‌هاافزایش یابد و باعث کاهش کیفیت هوا شود.

طی روز رشد ناپایداری، احتمال وزش باد نسبتا شدید و رگبار پراکنده پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد. بااستمرار وضعیت ناپایدار جوی تا اواخر وقت فردا (۴ اردیبهشت ماه) انتظار می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

گفتنی است آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۳بود و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» بامیانگین ۹۱ است و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

انتهای پیام/ برچسب ها: شرکت کنترل کیفیت هوا هوای تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوا هوای تهران محدوده قابل قبول هوای پایتخت آلاینده ها کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در روز جاری

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6087144 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تهرانی‌ها همچنان هوای مطلوب تنفس می‌کنند
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است