Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اروپایی‌ها باید مذاکرات هسته‌ای وین را به سمت سازنده بودن سوق دهند نه اینکه با اعمال تحریم مسیر گفتگو‌ها را منحرف کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی با اشاره به روند برگزاری نشست مشترک کمیسیون برجام در وین، گفت: متاسفانه مذاکرات هسته‌ای در فضای غیرسازنده‌ای انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی اروپایی‌ها همزمان با برگزاری مذاکرات برجامی در وین، اقدام به اعمال تحریم‌هایی علیه کشورمان کرده اند.
وی ادامه داد: همزمان با برگزاری نشست مشترک کمیسیون برجام شاهد اقدامات تروریستی هسته‌ای در مجموعه هسته‌ای نطنز از سوی رژیم صهیونیستی هستیم لذا مذاکرات وین صرفا یک تله است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه همه اعتقاد دارند برچیده شدن تمامی تحریم‌ها می‌تواند برجام را احیا کند، افزود: اکنون اروپایی‌ها باید پاسخ دهند آیا درصدد برچیدن تمامی تحریم‌ها هستند یا می‌خواهند امتیازات پوچ و بدون ارزش بدهند و تحریم‌هایی را بردارند که کارایی خاصی ندارد و صرفا می‌خواهند کشورمان را در میز مذاکرات نگه دارند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم مذاکره کننده کشورمان باید در نشست وین به همه ابعاد گفتگو‌ها توجه داشته باشد و فریب نخورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحریم گفتگو تحریم ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند

وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه ۸ و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از میزبانی گرم الجزایر از رئیس جمهور ایران در خلال سفر به این کشور به منظور شرکت در نشست سران اوپک گازی و دیدارهای دوجانبه، خواستار افزایش رایزنی‌ها و تقویت همکاری‌ها در راستای استقرار و تثبیت امنیت در منطقه شد.

امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین ارائه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد قدردانی نمود و رأی غیرمسوولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه مزبور را به شدت محکوم کرد.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌مابین تاکید داشت.

احمد عطاف، وزیر امور خارجه الجزایر نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد.

وی همچنین از نقش رئیس جمهور کشورمان در نشست سران اوپک گازی و رایزنی‌های سیاسی قدردانی نمود و آن را نشان از وضعیت روابط ممتاز دو جانبه دانست.

وزیر امور خارجه الجزایر ضمن تشکر از تلاش‌های دیپلماتیک کشورمان برای توقف جنگ علیه غزه، گفت: قضیه فلسطین برای الجزایر از اولویت بسیاری برخوردار است و ما به تلاش‌های خود برای پایان جنگ علیه غزه ادامه خواهیم داد.

طرفین در پایان مجدداً خواستار افزایش روابط در تمامی سطوح سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شدند و بر لزوم پیگیری اجرایی‌شدن توافق‌ها تاکید نمودند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیر عبداالهیان راهی بیروت شد گفت وگوی تلفنی امیر عبداللهیان و لاوروف درباره روابط مشترک امیر عبداللهیان وارد دوحه شد

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس