Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد: به حرف‌هایی که در مورد کسب سهمیه در دو وزن ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم گفته می‌شد، کاری نداشته و فقط به موفقیت در آلماتی فکر می‌کرده است. - اخبار ورزشی -

یونس امامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد رقابت‌های گزینشی المپیک که در آن موفق به کسب سهمیه شد، اظهار داشت: خدا را شکر فشار آنچنانی به من وارد نشد و توانستم مبارزه‌های خوبی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اینکه خیلی‌ها پیش از اعزام تیم به آلماتی شانس زیادی برای او و نماینده 65 کیلوگرم در راه کسب سهمیه المپیک قائل نبودند، تصریح کرد: من هم این حرف‌ها را شنیده بودم اما به هیچ حرفی کاری نداشتم. تمام تمرکزم روی کار خودم بود. تمام تلاشم را کردم که سهمیه بگیرم، خدا را شکر که سهمیه را گرفتم.

امامی با تاکید بر اینکه بعد از مسابقات انتخابی جهانی بلگراد - که البته به خاطر کرونا لغو و به جام جهانی تبدیل شد - تمام تمرکزش روی وزن 74 کیلو بوده، گفت: بعد از اینکه از نورسلطان برگشتیم، قرار شد به وزن بالاتر بروم، اما المپیک که به تعویق افتاد و دوباره صحبت از برگزاری مسابقه جهانی بود، من در انتخابی تیم ملی برای این رقابت‌ها در 70 کیلو کشتی گرفتم که این رقابت‌ها هم لغو شد و از همان وقت دیگر تمام فکرم معطوف به 74 کیلوگرم شد.

دارنده مدال برنز جهان در سال 2019 تاکید کرد: هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد، تابع هستم. تمام تلاشم را برای المپیک می‌کنم اما پیش از آن باید ابتدا برای عضویت در تیم المپیک تلاش کنم.

یونس امامی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از کسب سهمیه مورد قدردانی ورزش شهریار قرار گرفته؟ گفت: پاداش که هیچ، حتی تماسی هم نگرفتند. فقط در بازگشتم از آلماتی، دوستانم بنری آماده کرده بودند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتی پنجم و چهل امیرانی هفتم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.

روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.

در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6080202

دیگر خبرها

  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • خدمتی پنجم و چهل امیرانی هفتم شدند
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار