Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب مرحله چهارم گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف نیروهوایی عراق خواهد رفت. تراکتور هر ۳ بازی گذشته خود را با تساوی به پایان برده و اکنون با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش امروز خود از لزوم پیروزی تراکتور در این مسابقه صحبت کرد و نوشت: تراکتور باید تساوی‌های خود را به برد بدل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC نوشت: زمانی که محمد عباس زاده مقابل پاختاکور در هفته اول ۲ گل به ثبت رساند این گونه می‌آمد که تراکتور اولین پیروزی خود را در بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا پس از سال ۲۰۱۶ به ثبت می‌رساند ولی این اتفاق رخ نداد و ازبک‌ها ۳ بار در ۱۳ دقیقه گل زدند و بازگشتی خوب داشتند. البته تراکتور به بازی بازگشت و توانست یک گل بزند و بازی به تساوی کشیده شود. از آن زمان تراکتور در هر ۲ مسابقه خود مقابل شارجه و نیروهوایی دیگر گل نزد و نتوانست مثل بازی اول کار کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از قرار داشتن تراکتور در رده دوم نوشت و مدعی شد که این تیم می‌تواند در لیگ برتر فوتبال ایران نیز به نایب قهرمان تبدیل شود.

AFC نوشت: با اینکه در رده دوم گروهی تراکتور قرار دارد ولی اصلا این مسئله کافی نیست و تراکتور باید بتواند امتیازهای بیشتری کسب کند. آنها یک بار دیگر مقابل نیروهوایی بازی می‌کنند و باید بتوانند تساوی را به پیروزی تبدیل کنند. آنها به نظر قوی‌تر از ۲ بازی آخرشان می‌رسند و قدرتمندتر به نظر می‌آیند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!