Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@23:25:11 GMT

افزایش مصرف برق در مشهد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۷۲۹

افزایش مصرف برق در مشهد

معاون بهره‌برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در فروردین امسال مصرف برق در این شهرستان نسبت به فروردین ماه پارسال ۱۹ تا ۲۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین، عباس آذری افزود: فروردین پارسال اوج بار مصرف برق روزانه ۸۳۰ مگاوات بود اما فروردین امسال اوج بار در روز به هزار مگاوات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا، خشکسالی و کاهش بارندگی ها پیش بینی می شود تابستان سختی را به لحاظ افزایش مصرف برق در شهرستان مشهد داشته باشیم که از این رو مانور یکروزه نخستین "اقدام فراگیر مشترک" سال ۱۴۰۰ به منظور آمادگی برای گذر از اوج مصرف تابستانی امسال همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

وی اظهار داشت: اقدام فراگیر مشترک به منظور تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک درمیان در شبکه های توزیع و همچنین مقابله با دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز انجام می گیرد.

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: به همین منظور هفت گروه پایش برق روشنایی معابر را انجام می دهند، یک دستگاه کلید اتوماسیون در انتهای بلوار ساجدی و ۴۸ دستگاه کاتود در نقاط مختلف نصب و ۱۱۸ نقطه از شبکه برق مشهد آچارکشی یا اصلاح شده است.

آذری برق دار کردن ۳۱ دستگاه ترانس هوایی یا پست هوایی برای کنترل رشد بار، ایجاد ۳۲ نقطه به منظور انتقال ظرفیت برق در خیابانهای مجاور، کشف هفت نقطه حاوی دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و جمع آوری آنها از ابتدای امسال تاکنون را بخشی از اقدامات "اقدام فراگیر مشترک" شرکت توزیع نیروی برق مشهد برشمرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق افزایش عباس آذری مصرف برق برق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان

شیری پور گفت:این اقلام را بازرسان و ناظران دامپزشکیِ استان در بازرسی‌ها و نظارت‌های خود از رستوران ها، مراکز و فروشگاه‌های عرضه و فروش مواد خام دامی شناسایی کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را ۲ درصد افزایش داد
  • مالیات سیگار امسال چه تغییری کرد؟ + جزئیات
  • امسال ۴۰ دوربین کنترل ترافیک در مشهد نصب می‌شود