Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمعات روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت در سراسر روسیه را گروه‌های متحد آقای ناوالنی که در زندان دست به اعتصاب غذا زده است، سازماندهی کرده‌اند.سخنگوی الکسی ناوالنی نیز اکنون ۱۰ روز است که در بازداشت به‌سرمی‌برد و همچنین یکی دیگر از متحدان او هم در همان روزی بازداشت شد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، به طور تلویحی حمایت‌های غرب از ناوالنی را «عبور از خط قرمز» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش گروه‌های ناظر حقوق بشر حاکی است که در اعتراضات روز پنج‌شنبه هزار و ۷۸۲ نفر بازداشت شده‌اند که بیشتر این بازداشت‌ها در شهر سن پترزبورگ رخ داده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ تن جو دامی برای عشایر استان سمنان تأمین شد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از تأمین یک هزار و ۷۰۰ تن جوی دامی به همت این صندوق برای عشایر استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال گذشته صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با هدف تأمین نهاده‌های مدت‌دار دامی مورد نیاز عشایر این استان ضمانت‌نامه‌های بانکی لازم را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این نهاده‌های دامی باید توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی عشایری استان سمنان و شرکت تعاونی عشایری کلاته‌رودبار دامغان از شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان خریداری می‌شد خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان برای حمایت از بهره‌برداران دامی اقدام به ارائه سه فقره ضمانت‌نامه بانکی جمعاً به مبلغ 170 میلیارد و 900 میلیون ریال کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: با ارائه این ضمانت‌نامه‌ها، حدود یک هزار و 700 تن جو دامی به صورت امانی به مدت چهار ماه در اختیار عشایر استان سمنان قرار گرفت.

اکبری با تأکید بر اینکه این اقدام نقش قابل توجهی در حمایت از تولیدکنندگان گوشت قرمز در بخش عشایری و رفع مشکل نهاده این قشر داشت؛ تصریح کرد: این میزان نهاده، خوراک مورد نیاز 15 هزار و 740 رأس دام سبک را در این بازه زمانی تأمین کرد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • ۱۷۰۰ تن جو دامی برای عشایر استان سمنان تأمین شد
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه
  • عضو شورای شهر رشت بازداشت شد
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • خاطرات آلکسی ناوالنی منتشر می‌شود