Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:48:28 GMT

اولین نیمکت‌نشینی همزمان احمد نور و کمال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۷۴۴

اولین نیمکت‌نشینی همزمان احمد نور و کمال

در بازی با گوآ یحیی گل‌محمدی احتمالا از زوج جدیدی برای پست هافبک دفاعی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل قرمزپوشان ایران با گوآی هند در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس باتوجه به کسب سه پیروزی متوالی، اطمینان خاطر نسبی از صعود به مرحله بعدی پیدا کرده و به همین خاطر یحیی گل‌محمدی قصد دارد تا در سه بازی مرحله برگشت، به بازیکنان جوان‌تر میدان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خروج احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا از ترکیب، یکی از تغییرات احتمالی یحیی گل‌محمدی برای بازی با نماینده میزبان خواهد بود. کمال و احمد دو بازی متوالی را در لیگ قهرمانان انجام دادند و به خصوص کامیابی‌نیا، عملکرد درخشانی داشت و در مقابل الریان یک گل هم زد. اما رد پای نوراللهی در دو گلی که پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی خورد، ملموس بود.

 

با نیمکت نشینی این دو بازیکن، بازگشت میلاد سرلک به ترکیب اصلی یکی از انتخاب های کادرفنی خواهد بود و برای بازیکن دیگر، احتمال دارد که محمد شریفی بازیکن 20 ساله تیم پرسپولیس در ترکیب نقش آفرینی کند. شریفی که سابقه بازی در استقلال خوزستان را دارد، در لیگ برتر تجربه چندانی نداشته و حالا ممکن است که در یک میدان قاره‌ای، به میدان برود.

کمال الدین کامیابی نیا احمد نورالهی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد نورالهی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد

به گزارش همشهری آنلاین، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند و همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و با حضور اوسمار ویرا جان دوباره‌ای گرفته و در ۹ بازی اخیر خود موفق شده در ۷ دیدار حریفان را شکست دهد. این تیم حالا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نمایش هجومی، قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهد و پرسپولیس به همان روزهای بازگشته که همه هواداران انتظار آن را داشتند.

موضوعی که شاید در این روزها به آن کمتر توجه می‌شود، عملکرد سرخ‌پوشان در خط دفاعی است. موضوعی که در نیم فصل اول و در زمان سرمربیگری یحیی گل‌‍‍محمدی تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده بود و بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بارها و بارها این تیم در این ناحیه ضربه خورد. زمانی که آمارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم که قرمزها تحول بزرگی در خط دفاعی داشته‌اند. همین موضوع کمک بزرگی به عملکرد این تیم در نیم فصل دوم داشته است.

پرسپولیس در ۹ بازی خود با اوسمار تنها در دو بازی برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گل خورده که هر ۳ گل روی اشتباه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به ثمر رسیده است و این تیم در ۷ بازی دیگر موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. نکته دیگر این است که پرسپولیس در این بازی‌ها به گونه‌ای عمل کرده که حریفان کمترین خلق موقعیت را داشته‌اند. با این روند به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان می‌توانند امیدوار به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز باشند و قهرمانی باز هم می‌تواند به اوسمار و شاگردانش در پرسپولیس برسد.

کد خبر 844918 منبع: ایرنا برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو