Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:19:38 GMT

جراحت عجیب عمر السومة (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۸۵۰

جراحت عجیب عمر السومة (عکس)

مهاجم سوری الاهلی در بازی با الشرطه از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی عجیبی شد.

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 3 بر صفر از سد الشرطه عراق گذشت تا امیدهای این تیم سعودی برای صعود از این گروه همچنان زنده بماند. این تیم عربستانی پس از 10 هفته ناکامی، بالاخره پس از 76 روز رنگ پیروزی را به چشم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار عمر السومة مهاجم زهردار الاهلی که پاس گل نخست تیمش را داد، در جدال با یکی از بازیکنان الشرطه دچار جراحت شد و این مسئله منجر به نگرانی هواداران الاهلی گردید. السومة در پایان بازی کلیپی از خود در شبکه مجازی Tik Tok منتشر کرد که به شکل عجیبی از ناحیه گردن دچار زخم عمیقی شده است.

 


انتشار این کلیپ باعث شد تا نگرانی هایی درخصوص سلامتی این بازیکن برای هواداران الاهلی به وجود بیاید ولی کادرپزشکی این تیم سعودی اعلام کرد که السومة مشکلی برای همراهی تیمش در بازی فردا مقابل الشرطه نخواهد داشت.


الاهلی فردا و از ساعت 22:15 به وقت تهران به مصاف الشرطه می رود. هم اکنون در جدول رده بندی الدحیل با 7 امتیاز صدرنشین است، استقلال با 6 امتیاز دوم است، الاهلی با 4 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته و الشرطه بدون امتیاز تیم چهارم گروه سوم است.

عربستان عمر السومه الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان عمر السومه الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم

پزشک تیم فوتبال سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی‌های پیش‌رو  تشریح کرد. ‌

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریع‌تر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!