Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:56:52 GMT

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۸۸۴

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

خبرگزاری آریا- با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از منطقه آزاد اروند ، «حمیدرضا مومنی» در این حکم، «حسین گروسی» را به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاروند » منصوب کرد.

مشاور رییس جمهور در این حکم آورده است؛ با عنایت به تفویض اختیار رئیس جمهور محترم و در اجرای ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای صیانت از شرایط مالی و اداری و تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت هیات مدیره، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ «حسین گروسی» پیش از این مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برعهده داشت.

پایان پیام /

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسین گروسی منطقه آزاد اروند سرپرست سازمان سرپرست سازمان منطقه منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور اسلامی ایران در امور افغانستان، با مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این ملاقات، تحولات منطقه‌ای، تقویت روابط و سایر موضوعات دوجانبه مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در ابتدا، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان روابط دو کشور را دوستانه و مثبت ارزیابی کرد و خواهان گسترش هرچه بیشتر روابط در تمام عرصه‌ها شد.

در ادامه، حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور اسلامی ایران در امور افغانستان و سرپرست سفارت ایران در کابل، از موضع طالبان در مقابل تجاوزات آشکار رژیم صهیونستی در غزه و محکومیت حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سپاسگزاری کرد.

همچنین طرفین بر گسترش بیشتر روابط حسنه بر اساس اصول حسن همجواری و همسایگی نیک در فضای دوستانه، تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد