Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پژوهشگران مرکز آذرخش سازمان جهاد دانشگاهی تهران موفق به تکمیل طرح فناورانه ساخت کریستالیزاتور‌های عریض صنایع فولادریزی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مرکز «آذرخش» سازمان جهاد دانشگاهی تهران به همت اعضای گروه طرح فناورانه خود، موفق به ساخت نمونه بزرگ از صفحات کریستالیزاتور صنایع فولادریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفحه کریستالیزاتور بزرگ جهت ارزیابی عملکرد، در معرض ریخته‌گری بیش از 20 هزار تن مذاب فولادی قرار گرفته و کارفرما پس از بررسی و انجام آزمون‌های لازم، ضمن اعلام حفظ کیفیت محصول، تاییدیه رسمی عملکرد صفحه فوق را صادر کردند.
طبق اعلام کارشناسان بهره‌بردار کارفرما، پیش‌بینی می‌شود صفحه مورد نظر تا 130 هزار تن دیگر قابل استفاده باشد.
آقای دکتر «مسعود کمبرانی»، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی پیامی ضمن تقدیر از زحمات همکاران مرکز آذرخش، تکمیل طرح فناورانه ساخت کریستالیزاتور‌های عریض صنایع فولادریزی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بدینوسیله، ضمن تبریک این موفقیت به تمامی اعضای جهاد دانشگاهی و صنایع فولادریزی کشور، به‌ویژه اعضای طرح فناورانه و کلیه همکارانی که در طرح کریستالیزاتور از ابتدا فعالیت داشته‌اند، هم‌چنین دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی و دکتر «طیبی» ریاست محترم جهاد دانشگاهی که با حمایت‌های بی‌دریغ‌شان موجب تسریع در فرآیند فعالیت‌های این دستاورد بزرگ شدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند منان برای یکایک عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون در مسیر پیشروی طرح را دارم.
این موفقیت آغاز راه تجاری‌سازی و تولید صنعتی این محصول است که با تلاش اعضای محترم سازمان جهاد دانشگاهی تهران به ویژه مرکز تحقیقات و فناوری فرآوری مواد ویژه فلزی این مهم، دور از دسترس نخواهد بود.
براساس این گزارش، این سازمان امید دارد تجاری‌سازی این محصول که در ابتدای راه است، با حمایت‌های دفتر مرکزی و با پشتوانه بومی‌سازی صنایع بزرگ فولادریزی به سرانجام برسد و در سال رفع موانع تولید شاهد تولید انبوه این محصول راهبردی کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستیابی فناوری سازمان جهاد دانشگاهی تهران صنایع فولادریزی طرح فناورانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جهاد دانشگاهی هنر با حضور سجاد لطفی دبیر این‌کارگروه و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر با هدف همکاری و هم‌افزایی دوجانبه در خصوص موضوعات مختلف حوزه پوشاک و همچنین حمایت از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» و ارتقای حضور دانشگاهیان در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک مطالعاتی و اجرایی حوزه مد و لباس کشور، منعقد شد.

در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت برگزاری رویداد ملی «بومتن» و میزان اثرگذاری آن در حوزه عفاف و حجاب کشور تاکید داشته و همچنین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از آموزش‌های مهارتی دانشجویان و هنرجویان با توجه به پوشش و هویت اسلامی و همچنین حمایت از اجرای طرح‌ها و پویش‌های هنری و فرهنگ‌سازانه با هدف اجتماعی‌سازی مفاهیم عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی، به عنوان متولی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی حوزه مد و لباس کشور شناخته می‌شود.

کد خبر 6085414 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است