Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ثبت‌نام برای شرکت در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونای نوترکیب که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است، آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، واکسن کرونای نوترکیب که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است، اکنون بعد از گذراندن موفق فاز 1 و 2، وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی می‌شود تا پس از تایید نهایی، در انستیتو پاستور ایران نیز تولید و واکسیناسیون عمومی با آن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است کار آزمایی بالینی این واکسن در مرحله سوم آغاز شود و افرادی که تمایل به شرکت در این کارآزمایی بالینی دارند با در نظر گرفتن شرایط می‌توانند در این کارآزمایی مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت نام کارآزمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ روح الله شکری گفت: در حال حاضر واکسن پنوموکوک برای کودکان تا یک‌سالگی به واکسیناسیون روتین کشور اضافه شده است که نویدبخش کنترل و کاهش بار بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی است.
او افزود: این واکسن سبب کاهش بار جهانی بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی می‌شود و این باکتری‌ها، عامل عفونت‌های مهاجم باکتریال در کودکان، طیف وسیعی از بیماری‌هایی مانند مننژیت، عفونت باکتریال تب‌دار، عفونت گوش میانی، سینه پهلو، سینوزیت و سپتیسمی (عفونت خون) است.
این بیماریها، یکی از علل اصلی مرگ و میر در کودکان زیر پنج سال در سراسر جهان است و پیشگیری از آنها با واکسن پنوموکوک امکان‌پذیر است.
این واکسن بصورت تزریقی در سن ۲ماهگی، چهار ماهگی و یک‌سالگی علیه عفونت‌های پنوموکوکی تزریق می‌شود.
در حال حاضر در کشور کودکان علیه ۱۰ بیماری خطرناک و کشنده از جمله سل، فلج اطفال، دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، سرخک، سرخجه، اوریون، هپاتیت ب و هموفیلوس آنفلوانزا واکسینه می‌شوند.
شهروندان آبادانی از ۱۰ مرکز شهری، ۱۱ مرکز روستایی، ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان
  • کاهش رشد جمعیت متوقف شده است/ تولید نان با آرد کامل در بیش از ۱۸۰۰ نانوایی/ بررسی مالیات بر دخانیات در مجلس/ آغاز تزریق واکسن پنوموکوک و روتاویروس در کشور
  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور تا ۱۰ روز آتی
  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور
  • شاخص‌های آبفا در کردستان ارتقا می‌یابد/آبرسانی به ۱۶۹ روستا