Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در سومین دیدار خود در مرحله لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه برابر الدحیل قطر با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد، اما در بسیاری از آمارهای بازی از جمله مالکیت توپ و میدان، برتر از حریف خود بود. آبی پوشان در این دیدار نیز برتری مالکیتشان نسبت به حریف ۵۵ به ۴۵ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که یکی از مالکانه ترین بازی‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش می‌گذارد، در پایان مرحله رفت از دور گروهی این رقابت‌ها با متوسط ۵۹ درصد مالکیت در هر بازی، با یک پله سقوط در رده چهارم قرار گرفت. اما آبی‌ها همچنان بالاتر از ۴ نماینده دیگر کشورمان، مالک‌ترین تیم ایرانی در آسیا هستند.

در حال حاضر الهلال با متوسط ۶۷/۷ درصد مالکیت، در این رقابت ها بالاتر از سایر تیم ها قرار دارد. پاختاکور با ۶۰/۷ و شباب الاهلی با ۵۹/۷ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

آبی پوشان تهران نیز با ۵۹ درصد در رده چهارم آسیا و رده اول ایران قرار دارند. دومین تیم ایرانی بعد از استقلال، پرسپولیس است که با متوسط ۵۸/۳ درصد مالکیت، در رده ششم آسیا قرار دارد. تراکتور با ۴۹/۷ درصد در رده ۱۲ و فولاد با متوسط ۴۳/۷ درصد مالکیت در هر بازی، در رده ۱۵ آسیا قرار دارد.

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان نیز با متوسط ۲۴/۷ درصد مالکیت به ازای هر بازی، آخرین تیم آسیا از نظر مالکیت است.

پربیننده ترین مهدی قائدی "نیمار آسیا" شد + عکس استقلال به زمین سفت رسید اعتراض رسمی ایران به AFC بعد از تصمیم ناجوانمردانه + عکس سهم پرسپولیس از انتقال طارمی؛ صفر! فرهاد مجیدی حضور روی نیمکت تیمش در بازی بعد را از دست داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال درصد مالکیت ۷ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب برای پایان حدنگاری اراضی و املاک اشخاص حقیقی و حقوقی، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تلاش‌های جهادی همکاران، دستاورد‌های بسیار خوبی داشت.

محمدرضا بزرگ‌مهر افزود: ما توانستیم ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر را تثبیت و برای آنها سند مالکیت صادر کنیم.

او اضافه کرد: در بخش اراضی کشاورزی نیز توانستیم نزدیک به ۱۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر را سنددار کنیم که این کار مهم موجب جلوگیری از تداخلات و تعارضات می‌شود و کشاورزان هم می‌توانند با این سند مالکیت از تسهیلات دولتی و بانکی بهره ببرند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر همچنین بیان کرد: سال ۱۴۰۲ این اداره‌کل توانست ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع را سنددار کند.

بزرگ‌مهر گفت: در بخش نهضت ملی مسکن هم توانستیم برای تمامی اراضی که اداره‌کل راه و شهرسازی و اداراه‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ما معرفی کردند، سند مالکیت صادر کنیم که این کار پیش از آغاز عملیات ساخت مسکن بود و در نوع خود در کشور کم‌نظیر بود.

او اضافه کرد: پارسال برای ۹۰ درصد از اراضی شهرک‌های صنعتی سند ماکیت صادر کردیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر درباره برنامه‌های سال ۱۴۰۳ هم گفت: امسال برنامه داریم حدنگاری اراضی کشاورزی را به پایان برسانیم و کار‌های سنددار کردن شهرک‌های صنعتی را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان؛ برکه چندهزارساله یک شبه مالک پیدا کرد!
  • سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • رنکِ اول تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!