Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:58:34 GMT

غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله خرم‌آبادی در حوضچه آبشار «طلایی»

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۹۵۵

غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله خرم‌آبادی در حوضچه آبشار «طلایی»

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فلاح امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۱:۷ شب گذشته، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان و اعلام خبر غرق شدن نوجوانی ۱۷ ساله، بلافاصله تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو به همراه معاون عملیات سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه نوجوانی ۱۷ ساله به علت بی احتیاطی و عدم تسلط به فن شنا در حوضچه آبشار غرق شده بود که غواصان سازمان پس از پیمودن مسیر پیاده راه آبشار اقدام به جستجو برای یافتن جسد فرد غرق شده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد، تاکید کرد: با توجه به تاریکی هوا و مسیر پیموده شده پیاده توسط آتش نشانان، این عملیات حدود شش ساعت به طول انجامید و در نهایت پیکر فرد غرق شده تفحص شد.

فلاح با بیان اینکه متأسفانه از ابتدای سال تاکنون پنج مورد غرقی در سطح استان رخ داده است افزود: همشهریان عزیز توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند و از شنا کردن در دریاچه‌ها، سدها، آبگیرها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 5195702

منبع: مهر

کلیدواژه: غرق شدگی شهرداری خرم آباد مهرداد فلاح ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا گناوه زلزله سردار حجازی ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل ماه مبارك رمضان عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سدمعبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سدمعبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بار‌ها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه‌داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده‌رو‌ها باعث اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

هدف از اجرایی‌کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان‌کردن مسیر‌های عابر پیاده، ترافیک خودرو‌ها و احترام به حقوق شهروندی است.

شهر میاندوآب حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۴ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله